Bacaklarındaki Yara İzlerinden Kurtulmak İsteyenlerin Paylaşım Alanı

Konusu 'Bacak Bakımı' forumundadır ve AsiMavi tarafından 27 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : AsiMavi
  1. AsiMavi

    AsiMavi ♥♥..hosgeldin BeHiCeM..♥♥ Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.345
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar benim bacaklarımda yara izleri var ve gecmiyor.sizce ne kullanmalıyım.
     
  2. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : AsiMavi
  3. meldos27

    meldos27 Papatya Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ah ah keske bır cözümü olsada bende kızıma denesem...benımde 11 yasında kızım el ve ayakları tüm yara izleri gecmıyo...
    çözüm bilen yok herhalde kimse yazmamıs...
    hadi kk nın tecrübeli bayanları bilginize ihtiyacmız var....
     
  4. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : AsiMavi
  5. Josephine

    Josephine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    214
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bunun bi çözümü olsa keşke :KK43:

    küçüklüğümden beri kabuk bağlamış yaralarımla oynarım,resmen bi hastalık oldu bende.. şimdi bacağımda 3 tane yara izi var alt alta :KK43:( kapri bile giyemiyorum :KK43:(
     
  6. 12 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  7. bahar_0186

    bahar_0186 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    aynen bende de 2 tane yara izi var bir türlü geçmiyor. birde açık tenliyim resmen ben burdayım diye bağırıyor:KK43:(
     
  8. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  9. Cahil Peri

    Cahil Peri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende de var geçmiyor. ara ara kantaron yağı sürüyorum ama bi faydası yok
     
  10. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  11. shadowgirl

    shadowgirl Guest

    yazın benimde bacagımdan sinek ısırmıştı bende bir güzel oynadım yara oldu sonra iz kaldı :1rolleyes: ama şimdi bacaklarımın tüylerini alırken ağda yapıyorum öle derileride temizliyor sonrada bir güzel kese yapıyorum keseden sonrada pantenol diye bir krem var onu sürüyorum yara izinin bulundugu yere şuanda cok ufak bir iz şeklinde inşallah o da gidecek.bence sizde deneyin.pantenolu zaten doktoran almıştım dudaklarım cok çatladıgını için sonra dayım kendisi sağlık memuru yara izlerine de cok iyi geldiğini söylemişti gercekten iyi geldi.ancak cok uzun süre kullanmayın kıllanma yapar hihoyyyt
     
  12. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  13. sahil

    sahil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    114
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    nasıl bir şey o krem eczaneden reçetesiz alabilryor muyuz?
     
  14. 14 Şubat 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  15. epaq

    epaq Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.373
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    yara izlerine madacasoll iyi geliyor kızlar,okumuşsunuzdur belki vardı konusu:nazar:
     
  16. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  17. Beany

    Beany Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar bende isveç şurubunun çok iyi geldiğini duydum
    aktarlarda satılıyor
     
  18. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : AsiMavi
  19. seda_341

    seda_341 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nasıl yara izi anlamadım?kabuk bağlamış olanlar mı yoksa kabuk düştükten sonra kalan izler mi?