bakarmısınız bişey soracaktım

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve menekse42 tarafından 29 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  1. menekse42

    menekse42 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar adetim geçeli 2 gün oldu ve bugğün eczaneden test aldım biri silik çıktı ümitle hastaneye gittim ultrasonda bişey çıkmadı bide hastanede yapılan idrar tahlilinde negatif çıktı doktor birde kan testi yapalım dedi yarın yaptıracam ya şimdi kesinmi idrar tahlili yoksa yanılma payı varmı lütfen yardım edin çok merak ediyorum dayanamayıp eşimede soyledim oda çok ümitlendi bilgisi olanlar lutfen yardım
     
  2. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  3. meryemmeryem

    meryemmeryem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.994
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    108
    benim doktorum her zaman en kesin sonucu kan testi verir der..idarar testlerinde ev de yapılanlarda yanılma payı olabilir,idrar testlerine belli bir zamandan sonra hamilelik belirtisi çıkıyor demişti..yani kan tahlilide yaptır bence
     
  4. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  5. menekse42

    menekse42 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya ama hastahanede yapılan idrar testinde negatif çıktı bu ayda mutsuz bitmesin ne olur doğru çıkmasın test
     
  6. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  7. menekse42

    menekse42 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bilgisi oaln arkadaşlar lutfen yarına kadar içimi rahatlatın
     
  8. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  9. Kelebek_00

    Kelebek_00 seviyorum nan Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ins hamilesin canim.. bende evde idrar testi yapmistim ve bende de silik cikmisti..ama ben birtane degil sanirim 10 tane yapmistim hepsinde silik cikmisti.. bilmiyorum ki
     
  10. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  11. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    kan testinde kesin çıkar....işallah hamilesindir...
     
  12. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  13. menekse42

    menekse42 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya inşallah idrra testi yanılabilir değilmi kendimin değilde eşimin hayal kırıklığına uğramasını ıstemıyorum allah isteyen herkese versın
     
  14. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  15. nerdennereye

    nerdennereye herşeyim benim Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    inş hamilesindir cnm..bence idrar testini sabah tekrar yap ....bu arada o çizgi hemen mi çıktı bekledikten sonramı çıktı
     
  16. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  17. tualina

    tualina batuhan'ım can oğlum... Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2007
    Mesajlar:
    5.858
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    çok ilginç...kan tahlili yapmadan neden ultrasona almışki onda zaten bişey gözükmez...benimde 2. çizgim silik çıkmıştı sonra hastaneye gittim kan tahlili yaptırdım pozitifti...allah gönlüne göre versin ....inşallah pozitiftir...
     
  18. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : menekse42
  19. menekse42

    menekse42 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ikinci çizgi silikti ama diğerti ile birlikte oluştu beklemedim inşallah ya çok istiyorum yarın görecez kan testinde ne çıkacak bakalım