bakarmısınız kırıklar için yardım istiyorum

Konusu 'Saç Bakımında Kullanılan Ürünler' forumundadır ve EU1 tarafından 19 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    mrb bi problemim war ve sizle paylaşarak yardım almak istiyorum. saçlarım çok kıvırcık ve sevmiyorum bunun için düzleştirici kullanıyorum bazen 2günde1 bazende hergün yapıyorum saçlarım çok güçsüzleşti ama düzleştirmedende olmuyo yani kullananlar anlar beni.saçlarım kırıldı ve uzamıyo:çok üzgünüm:çok üzgünüm: yardım istiyorum.ne yapabilirim nasıl bi krem veya başka bişey kullanabilirim.?yardım edin Lütfennn:sm_confused:
     
  2. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  3. Lavanda

    Lavanda Başını eğme dik tut Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    829
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben avonun saç serumunu kullanıyorum duştan sonra daha önce saçarım kırımadan bu kadar uzamamıştı ama şimdi bu sitedeki tavsiyelere göre gliss in bi ürünü var durulanmayan onu almayı düşünüyorum.
     
  4. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben sana bakım kürü gibi olmasada daha pratik bir çözüm sunayım. bu sıcak havalarda zaten saçımız düz değilse salınca fön tutmuyor terden nemden... bence saçlarının diplerini düzleştirip uçların topuz yap yada çevirip tuttur tokayla ben öyle yapıyorum diplerini şöle bi düzeltiyorum güzel görünsün diye sonra japon topuzu falan yapıyorum öyle olunca sanki saçımın hepsi fönlüymüş gibi oluyor:) hem uçları kırılmıyor dipleride sürekli uzadığı için aynı yeri düzleştirmemiş oluyorsun... benimki bir tavsiye sadeceopuyorumnanaktan
     
  6. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. EU1

    EU1 Guest

    dreaming_water : saoL tavsiyen için arada yapıyorum dediğin gibi ama diplerini düzleştirmek aklıma gelmemişti bide benim saçım kahküllü zatn çok güzeL ama dediğin gibi yazın çekiLmio sıcak havalardad terLeynce bozuLuo oda kötü trafı :S
     
  8. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    Lavanda: formu gezerken gördüm öyle bi konu almayı bende düşünüyorum ama bilmiyorum ben düzleştirici çekmeye devam edip saçlarımada bakım yapmasını istiyorum yani kırılmayı önlesin öle bişey istiyorum
     
  10. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  11. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende çok çektim kahkülden canım artık uzatıyorum 2 senedir kahkül kullanmıyorum çok memnunum denize havuza gittiğimde yada terlediğimde önlerime fön çekmesemde uzun olduğu için haffiff dalgalı çok hoş duruyor bence sende kestirme uzat kahkülü
     
  12. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  13. EU1

    EU1 Guest

    benimde yeni zatn cnm 3aydır fln kullanıyorum kahkülü kafam karştı şmdi :KK70: kestrmesemmi
     
  14. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  15. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    valla canım eğer hevesini alamadıysan ağustosta falan kestir derim eylül ve ekime kadar uzarlar zaten o zaman sonbahar gelceği için yağmurlar başlıyor sende sıcakların bitip yağmura daha vakit oldugu bi aralıkta hevesini almış olursun:)
     
  16. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  17. EU1

    EU1 Guest

    evt cnm bakarım kahkül durumunada kırıkLar için ne yapmaLıyım ya :KK43: kahkl olsada olmasada düzleştirmeye dewm yani bnm içn :S bi şekilde saçımın güçsüzleşmesini kırılmasını önlemeliyim ama nası ?
     
  18. 21 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  19. Dreaming_Water

    Dreaming_Water Hayatımın SeN Gerçeği Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım sıcak kesim diye bişi varmış ben hiç yaptırmadm ama kuaförüne bi sor istersen gidince o kırıkları çok azaltıyormuş saç uçlarını kapattığı için