Bakıcı ve evde kamera sistemi

Konusu 'Bakıcı ve Kreş' forumundadır ve sezince tarafından 3 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  1. sezince

    sezince Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    445
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Henüz bir bakıcımız yok; ama görüşmeler yapmaktayım. Hatta bir bayan kafama yattı, olumlu düşünmemi sağladı. Bakıcımız ben de çok yoğun çalışmadığım için çok uzun saatler buyunca, yorucu bir tempoda çalışmayacak. Yani kendine, ailesine epey vakit ayırabilecek. Ücret olarak da bir azalma yapmıyorum, 8-17 çalışanlarla aynı ücreti vereceğim. Ama....... Ben evime kamera sistemi kurdurma aşamasındayım. Öyle gizli kamera falan asla değil, hiç hoşlanmam gizli işlerden. Yanlış anlaşılmayayım. Güvensizlik mi dersiniz, eleştirir misiniz bilemiyorum. İçim böyle rahat edecek. Bakıcılık yapan bayanlara ve bütün annelere soruyorum: Bunu bakıcımıza nasıl ifade etmeliyim?
     
  2. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  3. ipekbocugu

    ipekbocugu Yarınlar güzel olacak..:) Pro Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    En güzelini yaparsınız hem de içiniz rahat olur bakıcıya da açıkca ifade edersiniz zaten kendine güvenen kişi karşı çıkmaz diye düşünüyorum..
     
  4. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  5. Lapetus

    Lapetus Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.382
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım bencede en iyisi.kedi yavrusu vermiyoruz ki canımız onlar bizim.Sakınacak bişeyi olmayan biri zaten rahatsız olmaz bu durumdan.Bence sende çook rahat bi şekilde açıkla durumu
     
  6. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  7. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    benmde ses kayıt cihazı koyuyorum ve açıkça söyledim bunun ayıp bir yanı olmadığı gibi caydırıcı bir niteliğide var yani şeytana uyup bir şey yapacaksa yada yalan söyleyecekse bile kamera yada ses cihazı bunu önlüyor...açıkça söylemekte bir şey yok arkadaşada(ipek böc.) katılıyorum
     
  8. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  9. BEYAZ MELEK

    BEYAZ MELEK Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.574
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    bence de en iyi kararı vermişsiniz her açıdam kamera gerçekten gerekli bi durum..
    bence kameraları açık açık evin hr yerine koydurun ama ben kamera koydurdum demek te gereksiz oldunu düşünüyorum ben zaten görür kameraları bence hiç söylemeyin
     
  10. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  11. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    valla söylemeyince bunlar hiç bişeyi anlamıyor hatta söyleyince bilealsanaalsanasmilekaydirigubbakcemile3
     
  12. 3 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  13. sezince

    sezince Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    445
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çok teşekkür ederim kızlar, kararımı netleştirmemi sağladınız.
     
  14. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  15. ydz

    ydz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    88
    Okuduklarıma inanamadım Türk bakıcılar hakkında çok ön yargılı düşünüyorsunuz lütfen herkesi aynı kefeye koymayın 12 yıldır bakıcıyım ben böyle bir şeyle karşılaşmadım çok üzüldüm 3 çocuğa baktım çocukları çocuklarım aileyi de ailem gibi gördüm

    bi kere aldığımız maaşta kısım amirinin aldığı maaş gibi değil bana göre çocuk yetiştirmek kolay bir iş değildir. Bana göre çocuk bakmak ayrı yetiştirmek ayrı şeylerdir çocuk yetiştirmek yedirip uyutmaktan ibaret değil ben bu işi meslk olarak görüyorum siz kendinizi bizim yerimize koyunuz lütfen ...
    bir de yabancıyla deneyin kendi kültürünüzden farklı bir kültürle yetiştirerek çocuğunuza yabancı kalın
    sizin için çok üzüldüm kiminiz kamera diyorsunuz kiminiz ses sistemi içiniz kararmış insanın fikri ne ise zikri de o dur
    sizde bu düşüncenizi bakıcınıza yansıtıyorsanız elbette şikayeyetçi olursunuz bakıcı alırken biseçiminizi doğru yapın
    zize bir ipucu vereyim aslında çocuğunuzun gözleri her şeyi anlatır eve geldiğinizde gözlerine bakmanız yeterli



    :1no2::
     
  16. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  17. ydz

    ydz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    88
    Okuduklarıma inanamadım Türk bakıcılar hakkında çok ön yargılı düşünüyorsunuz lütfen herkesi aynı kefeye koymayın 12 yıldır bakıcıyım ben böyle bir şeyle karşılaşmadım çok üzüldüm 3 çocuğa baktım çocukları çocuklarım aileyi de ailem gibi gördüm

    bi kere aldığımız maaşta kısım amirinin aldığı maaş gibi değil bana göre çocuk yetiştirmek kolay bir iş değildir. Bana göre çocuk bakmak ayrı yetiştirmek ayrı şeylerdir çocuk yetiştirmek yedirip uyutmaktan ibaret değil ben bu işi meslk olarak görüyorum siz kendinizi bizim yerimize koyunuz lütfen ...
    bir de yabancıyla deneyin kendi kültürünüzden farklı bir kültürle yetiştirerek çocuğunuza yabancı kalın
    sizin için çok üzüldüm kiminiz kamera diyorsunuz kiminiz ses sistemi içiniz kararmış insanın fikri ne ise zikri de o dur
    sizde bu düşüncenizi bakıcınıza yansıtıyorsanız elbette şikayeyetçi olursunuz bakıcı alırken biseçiminizi doğru yapın
    zize bir ipucu vereyim aslında çocuğunuzun gözleri her şeyi anlatır eve geldiğinizde gözlerine bakmanız yeterli



    :1no2::
     
    Laura_Biagiotti bunu beğendi.
  18. 7 Haziran 2010
    Konu Sahibi : sezince
  19. sezince

    sezince Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    445
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ydz, sen kendine çok güveniyor ve işini seviyorsun anladığım kadarıyla. sen mesleğini layıkıyla yapıyor olabilirsin; ama herkes senin gibi mi acaba? Her meslekte işinin hakkını vermeyenler vardır, bunu da unutma lütfen. "Anne" misin bilemiyorum; ama en değerli varlığını bir yabancıyla rahatça bırakabilir misin? bunu kendini ifade eden bir çocuk olarak sınırlandırma, bir bebek de olabilir. "içiniz kararmış" sözüne gelince bunu hakaret olarak kabul ediyorum ve söylemlerini düzeltmeni tavsiye ediyorum. Nihayetinde birçoğumuzun çalıştığı yerlerde de -resmi kurum da olsa- kamera sistemi mevcut. Kendine güvenen bu durumu çok da önemsemez ve hatta kamera vs. ne varsa unutur bile. son olarak: "bakıcı alırken" tabirini kullanmışsın, hoş bulmadım; nitekim "bakıcıyla anlaşılırken" denmeliydi.
     
    Son düzenleme: 7 Haziran 2010