Bal köpüğü ile doğal açık sarı rengini karıştırsam nasıl bir renk oluşur sizce?

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve chick tarafından 15 Mart 2011 başlatılmıştır.

    15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  1. chick

    chick Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar slm:) bugün palette bal köpüğü 8 numara ve ekstra açık doğal sarı aldım oda palettenin ikisini karıştırıp boyamayı düşünüyorum yanlız açık sarıyı yarım koyarım galiba nasıl bi renk çıkar lütfen cewap werin şimdiki saç rengim palette tarçın bakır ama soldu baya eskisi kadar turunculuk kalmadı yardım bekliyorum
     
  2. 15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  3. arf

    arf Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2011
    Mesajlar:
    817
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla canım ben fındık kabuğu denedim güzeel oldu seninkide açççıııkk bi karamel olur gibi ama şimdiki rengin de önemli tabiki..buarada paleette renklerdede boyadada çok güzell...
     
  4. 15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  5. arf

    arf Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2011
    Mesajlar:
    817
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pardon canım saçının şuan ne renk olduğunu yazmışsn dikkatli okumamışım pardon:2:bakır demek ama yinede karamel çıkar gibi ortaya diplerin gelik mi peki??
     
  6. 15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  7. chick

    chick Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla canım şu anda diplerim geldi ama saçımı tarçın bakır yapmadan önce garnıer koyu sarı yapmıştım bira daha açmak istedim o yüzden aldım bunları koyu sarı uçlarda üç parmak kadar kalmıştı tarçın bakıra boyadım ama o kadar lanet bi renkmiş ki:D uçlarım sarı kaldı yine şu anda turuncu bile denilemez çok çok açıldı :) güzel bi ton bulurum inş.. yakışcağını umuyorum beyaz tenli ve mavi gözlüyüm:)
     
  8. 15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  9. chick

    chick Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pek karamel gibi durcağını sanmıyorum baya ba turunculuğu gitti çünkü inş.. karamel felan olmaz nefret ettim o tondan:D
     
  10. 15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  11. chick

    chick Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kötü bi renk çıkmaz dimi:)
     
    Son düzenleme: 15 Mart 2011
  12. 15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  13. chick

    chick Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    acaba ekstra açık olan boyayı tamamenmi boşaltsam yarım koyarım diye düşünmüştüm o zamn karamellik gidermi acaba:18:
     
    Son düzenleme: 15 Mart 2011
  14. 15 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  15. chick

    chick Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi düşündümde:) yaza boyayım diyorum boya iyice gider hem:) ama o zamnda karamel gibi olmaz dimi
     
  16. 25 Mart 2011
    Konu Sahibi : chick
  17. sevgultuna

    sevgultuna Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2011
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sarıya dönük açık bi renk olur. bal köpüğü zaten açık. Sadece balköpüğünü denesen? kendi saçının rengi nasıl canım?