Balıklar Yıldız Haritanız

Konusu 'Balık Burcu' forumundadır ve meltemDE tarafından 4 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  1. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar
    sadece balik burcuyla ilgili denicem bunu yeni yeni yildiz haritasi okumayi ögrenemye calisiyorum bunun en iyi yoluda bol bol harita bakmak kendi haritama bakiyorum gecmis yillarimdaki kötü ve iyi günlerdeki haritalalarima bakyiorum cok enteresan geldi bana.

    Birde bu konuyu takinti yapmamin bi sebebi var 30 mayista 8 haftalik kurtaj oldum ve nette bakarken bu sene hamile baliklarin dusuk yapma riski var diye gördüm acaba bi kez basima geldi bidaha gelirmi bilmiyorum. Bi arastiraiym dedim ama bu öyle bi konuki benim ömrüm yetmez bunu cözene kadar artik kismette varsa bebek olur dedim ama konu enteresan geldi icine girdim.

    Butun baliklar böyle bi si yasar demek bana cok genelleme geliyo o yuzden yildiz haritasi cözmek sanki daha mantikli. Tabi bu konu illaki inanilcak gercek ispatli bisi diil daha cok hobi sekline döndü bende. Gelecegi bilmek gibi bi iddaya girmek yok ama gökyüzü benim cok ilgimi cekiyor.

    Bide herkese hemen cevap yazicam diye söz veremiyorum dedigim gibi yeni yeni ögreniyorum dogum yeri yili ve saatini yazin bakalim ögrendigim kadariyla bisiler yazayim size ayrica burda kalacagi icin zamanla bisiler ögrendikcede eklemeler yaparim .

    balik53 gel canim siftahi senle yapayim benŞeniz yerimseniben
     
  2. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  3. adana 20 mart 1985 saat 7 de ı doğmuşum
     
  4. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  5. balik53

    balik53 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    meltemcigim neden olmasin canim seftahi senden ,bereketi allah,dan
    15 3 1973 bursa saat belli degil 19-00 21-00 arasi olabilir annem tam hatirlamiyor
    cok mersi canim
     
  6. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  7. bengusu

    bengusu herşey güzel olacak... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.698
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    meltemcim bende balık burcuyum işte bilgilerim canım:
    22 Şubat 1977 gece saat 2'de doğmuşum ve bu arada evliyim hamile değilim henüz ama düşünüyoruz
    şimdiden teşekkürler.
     
  8. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  9. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar tesekkürler ilginize yeni oldugum icin ilklerde biraz yavas olabilirim kusura bakmayin önceliklede balik53 e bakicam ama sizede sira gelecek hayatta bakmadan birakmam :))
     
  10. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  11. avebru

    avebru Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.150
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    10.03.1978
    Ankara-Beypazarı-Üreğil Köyü :)) Saat 4

    Aslında bende meraklıyım haritalara..Medyumun biri bana doğum saatimdeki bir sorundan dolayı işlerimin aksadığını söylemişti..Hala hiçbir işim yolunda gitmez..Çok kısmetsizim :KK43::-)çok üzgünüm:
     
  12. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  13. balik53

    balik53 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canim benim cok cok tesekkurler sana sagol sevgilerimle.
     
  14. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  15. Exorcist

    Exorcist Pantolonlu Bulut Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    805
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    286
    19.03.1968 Saat:KK11:00 Alaşehir
     
  16. 6 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  17. ama nerde bizim haritamız :KK43:
     
  18. 7 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  19. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    rüzgar ortak noktalar bulayim tüm tarihlerde diye ugrastim ama su anki bilgimle zor görünüyo bu is belki ilerde sen beni izlemeye devam et :KK66:
    madem merak ettin canim balik53 ünkini cikartmistim ama önce seninkini yaziyorum benim bu yazdiklarimdan sonra aramizda tartisalim dogrular varmi yada ortak özellikler farklar nedir oki?
    geliyor ..