baltalimanı kemik hastanesinde çalışan tanıdığı olanlar acil yardım

Konusu 'İş ve Kariyer' forumundadır ve Lolo tarafından 25 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Lolo
  1. Lolo

    Lolo eşim ve oğullarım Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba
    baltalimanı kemik hastanesinde hastabakıcı olarak çalışmak istiyorum
    tanıdığınız varsa yada hasta bakıcı olarak o hastaneye nasıl başvuruluyo biliyosanız yardımcı olurmusunuz
    çok acil işe ihtiyacım var
    hastanede istiyorum çünkü oğlum var hastane vardiyalı olduğu için sürekli gündüz çalışmamak benim için çok iyi olur
    eşim 2 yıl önce kaza geçirdi
    3 ayrı ameliyat oldu
    çok sıkıntılar çektik ee malum işindende oldu
    ticari taksi şöförü eşim iş bulamıyo benim çalışmam lazım
    kızlar tanıdığı olanlar bi yardım etsin gerçekten çok zor durumdayız ailece
     
  2. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Lolo
  3. Lolo

    Lolo eşim ve oğullarım Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    kimsenin tanıdığı yokmu hastanede çalışan
    yada nasıl başvurulur nereye başvurcam
    hastabakıcı olandamı yok aranızda
     
  4. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Lolo
  5. Lolo

    Lolo eşim ve oğullarım Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    bayanlar hastanede çalışan yokmu aranızda
    ben nasıl başvurulduğunu kimlerle görüşmem gerektiğini bilmiyorum lütfen yardımcı olun bana
    hani belki hastanelerden birinde baltalimanı olmak zorunda değil çalışan bi tanıdığınız varsa yardımcı olabilirsiniz bana
    baltalimanı yazdım çünkü o hastanedeki çalışan hastabakıcıları gördüm tamam işleri zor ama benim karakterimde olan biri için çok iyi severek yapabileceğim bir iş
     
  6. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Lolo
  7. Lolo

    Lolo eşim ve oğullarım Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar tamam o hastanede tanıdığınız yok
    ama
    nasıl başvurulur böyle işlere onudamı bilmiyosunuz
    netten baktım firma falan bulamadım yada ben beceremedim
    düşünömüştümki
    o hastanede çalışan tanıdık bulabilirsem hasta bakıcı işine girebilirim
    inanın çok ihtiyacım var
     
  8. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Lolo
  9. cnsuu

    cnsuu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bence hastaneye gıdıp orda calısan bırıne sor o işleri taşören firmalarmı yapıo galiba net bısıde soleyemıorum bılmıorum çunku bence gıdıp hastanede calısanlara sor yolun açık olsun yerimseniben
     
  10. 1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Lolo
  11. Lolo

    Lolo eşim ve oğullarım Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    sağol pazartesi gidicem zaten kontrolüm var o hastanede hemde bilgi almış olurum
    belki dedim bu siteye çok kişi giriyoya bi yardım eden bulunur diye düşünmüştüm ama!!