bana akıl werin:(

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve runhaxsx tarafından 21 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  1. runhaxsx

    runhaxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya kızlar yardımınıza ihtiyacım war...1 buçuk senelik ewliyim...hiçbir korunma yöntemi uygulamamamıza ragmen bebeğimiz olmadı...adet tarihim hiç gecikmezdi bu ay gecikti bende ümitlendim...üstelik gögüs uçlarım kararmaya başladı we 1 günlük kısa süreli kanamam oldu...dün doktora gittim alttan muayene oldum...bana farlutal ve klomen werdi...ama içim hiç rahat değil sanki bi yanlış yapıyormuşum gibi geliyor...ilaca başlamadan kan testi yaptırsam mı sizce...biliyorum yazım çok uzun oldu ama beni anlayın ltfn...
     
  2. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  3. umaysu

    umaysu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    133
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu ilaçları ne için verdi ben anlayamadım ?
     
  4. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  5. runhaxsx

    runhaxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sanırım yumurtayı çatlatmak için detaylı bi bilgi wermedi kullan we gel dedi
     
  6. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  7. umaysu

    umaysu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    133
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım ben senin yerinde olsam başka bir dr daha giderdim. 1.5 sene benimde bebeğim olmadı eşim saolsun ilk ben gideyim dr dedi sorunda onda çıktı zaten allahıma şükürler olsun 10 tane iğne ve ilaç kullanımdan sonra hamile kaldım.a.s.
     
  8. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  9. umaysu

    umaysu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    133
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım allah gönlüne göre versin inşallah tez zamanda anne olursuna.s.
     
  10. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  11. karamio

    karamio Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    463
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    88
    galiba doktor bebek değil kist görmüş sende.kisti eritmek için de doğum kontrol hapı vermiş canım.ama için rahat etmiyorsa bi kan testi yaptır istersen.kesin sonucu alıp tedavine gönül rahatlığı ile devam edersin.geçmiş olsun.
     
  12. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  13. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım sen demedinmi hamilemiyim diye ve bi önceki adet tarihinden kaç gün sonra gittin dra.bu son bi günlük kanama deil ondan önceki adet tarihinden kaç gün sonra gittin yani.niye diyom gecikmenden 1 hafta falan sonra giiiysen alttan ulturasyonla baksa bebek varsa anlar
     
  14. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  15. EU1

    EU1 Guest

    geçmiş olsun cnm
     
  16. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  17. çiçek 2

    çiçek 2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm eczaneden test alıp deneseydin önce. hem pratik hemde doğru sonuç veriyo. ilacı almadan için rahat ederdiii
     
  18. 21 Ekim 2007
    Konu Sahibi : runhaxsx
  19. aytii

    aytii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    farlutal adet sokturucu dıye bılıyorumm canım klomende yumurtlamayla ılgılı
    ıcın rahat edıceksem kan testı yaptırdıktan sonra baslayabılırsın canım ılaclara.. gebelıkte olabılır 1 gunluk kısa kanamalar oloabılır cunku gebelıkte