Bana bir şey olursa evladıma ne olacak diye düşünen var mı?

Konusu 'Nasıl Anne Babalarız ?' forumundadır ve Saruboceq tarafından 26 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  1. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Tek manyak ben miyim,biz miyiz çift olarakmafoldumben
    Düşünüyor konuşuyoruz bize bir şey olursa evladımız ne yapar nasıl olur diye.Sizde var mı bu tarz korkular düşünceler?
     
  2. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  3. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.783
    Beğenildi:
    38.037
    Ödül Puanları:
    463
    hem de nasıl amanın.. bazı geceler uykum kaçıyor.. tek manyak siz değilsiniz böceğim, biz de varız.. allah gecinden versin, bişi olursa ne olur diye düşünüyoruz.. ama bence sadece biz de değiliz, insan anne-baba olunca otomatikman düşünmeye başlıyor..
     
  4. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  5. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    İnanki ilk sayfada bekliyordum senin yorumunu az çok tahmin ettim hemen geleceğini:KK1:
    Aklın yolu bir neticedekaydirigubbakcemile5

    Ne yapar ne hisseder diye kurup kurup duruyoruz.Bugün babamız yoktu mesela aslında hergün yok ama pazar oluşundan dolayı sanki anlamış gibi evde babaci babaci dolandı,küçük sandalyesine oturdu babacisine bişeler anlattı,dedim Allah korusun bişe olsa ne yapar ..Uff ağladım ağlıcam deli gibi.:bbo:
     
  6. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  7. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.783
    Beğenildi:
    38.037
    Ödül Puanları:
    463
    ben bir de düşünüp düşünüp ağlıyorum bazen :2: annem çok kızıyor aklına getirme diye, ama ne yapiym geliyor aklıma. hele bazen bizim de babamız iş için gidiyor, büyük oğlum soruyor "babam nerde" diye, daha da oturuyor içime.. ay allah ayırmasın bizi yavruşlarımızdan :Saruboceq: bu konudan çok muzdaribim o yüzden bu konuyu açarak içimi okudun sanki :KK1: neyse sende de varmış, içim rahatladı inan.. anormal değiliz demek ki kaydirigubbakcemile3
     
  8. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  9. pollyannaa

    pollyannaa 1kral+1kraliçe+2 prenses Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.477
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    Oyyy ağlamayın lütfeeeeenn... Ben böyle düşünüp birde eşime söylersem bana kızar hemen. Ne biçim şeyler düşünüyosun diye. Allah bağışlasın benimde 13,5 aylık bi kızım var. Babasını haftada bir görebiliyor sadece. Hadi babaya gidelim dediğimde elimden tutup ba-ba ba-ba diye odamıza gidiyoruzsenağlama
    Allah kimsenin aile düzenini bozmasın. Düşüncesi bile insanı delirtmeye yeter Allah korusun.
     
  10. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  11. zeyon

    zeyon Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    482
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    bebeğim doğduğundan beri hep aynı şeyi düşünürüm ağlarım vasiyet bile yazdım bu yüzden bize birşey olursa kim baksın diye.. Annelik mi böyle birşey yoksa biz mi çok hassasız bilemiyorum ama uzun bir süre kendimi toparlayamadım ben bu konu yüzünden şimdi eskiye göre daha rahatım..
     
  12. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  13. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    benim henüz bebeğim yok ama yazmak istedim yine de.. :kedi:

    25 yaşındayım. annem bana hala kayırır. keşke bir kız kardeşin olsaydı. hayatta yanlız kalacaksın diye çok korkuyorum der. babamı 7 yaşındayken kaybettim. şimdi bebek düşüncem var. annem inş. kızın olur hayatta yalnız kalma diyor. bende ya bana bişiy olursa neden öyle diyorsun diyorum. hemen ben bakarım ikinize de birşey olmasın diyor.:çok üzgünüm:
    annelik böyle birşey heralde. annem ben evleniceğim zamanda hep. inş. kayınvalidenle çok iyi anlaşırsın ileride sana anne gibi olsun derdi. vee bir görümcen eltin iyi olsunda kardeşin gibi olsa derdi.
    şimdide inş. kızın olsun diyor. :eek:
    anneler çocukları kaç yaşında olursa olsun hiç yalnız kalsın istemiyor.
    kardeşimin kız arkadaşlarıyla iyi anlaşmamı istiyor hep. siz zaten iki kardeşsiniz gelin ile ikiniz birbinizi sevin ki ikiniz kopmayın diyor. hatta bazen kızkardeşi olmayan gelin alalım ablanı sevsin der:)) :teselli:
    çok kaygılı bir annem var benim de.. :asigim:

    Allah kimseyi kimseden ayırmasın. :Saruboceq:
     
  14. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  15. antalia

    antalia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    17 aylık bi kızım var ve bende de var aynı sorun.belki de sorun değil de anneliğin getirdiği duygular bunlar.her anne düşünüyor sanırım aynı şeyleri.bende ağlıyorum bana bişey olsa kızım ne yapar diye.eskiden anneme bişey olsa ben ne yaparım diye düşünmekten kafayı yiyecektim, hatta öyle ki annemden ayrı gün bile geçiremezdim.kızım doğduktan sonra aynı şeyi kızım için düşünmeye başladım.allah yavrularımızı bizden bizi onlardan ayırmasın...
     
  16. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  17. ecetuba84

    ecetuba84 Prenses ve prens annesi:) Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.674
    Beğenildi:
    1.217
    Ödül Puanları:
    238
    ben de öyleyim canım ya:gitme:..hatta bugün de konuştuk bu konuyu...Kızıma benim gibi kim bakar titriyorum üstüne el bebek gül bebek büyütüyorum onu,herşeyin en iyisini yesin,en güzel şekilde beslensin,en güzel oyuncaklar onun olsun, herşeyin en güzelini giysin...Onun için çalışmıyorum bile..Her zaman dua ediyorum bahtı güzel olsun diye...benim gibi kim düşünür yavrumu...Allah çocuklarımızı büyüttmeyi evlendikleri,çocuk sahibi olduğu günleri göstersin inşaallah...
     
  18. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Saruboceq
  19. Hoya

    Hoya Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.356
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    ben de çok düşünüyordum bu konuyu hatta öyle bi yer etmişti ki beynimde doğumda öleceğimi falan çok düşündüm eşimin elinden gelen gayretle kızıma bakacağını
    söz bile aldım ondan doğumda ölürsem evlenmeyecekti kızıma kendisi bakacaktı
    sonra bi radyoda adamın eşi ölmüş iki bebeğim var ne yapayım diye bi pedogoga sordular pedogog da anne şefkatine ihtiyacı var hemen evlenmelisiniz diyordu
    ondan sonra da ben ölürsem evlen diye3 söz aldım eşimden..
    belki de bu yüzden hiç doğurmak istemedim ölecem de kızıma kimse bakmayacak diye..
    işte size daha manyak bi anne :bbo: