bana ne olur cevap verin:(

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve merveseyy tarafından 8 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  1. merveseyy

    merveseyy canım oğlum benimmmmm.... Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Beni rahatlatabilecek açıklamalar bekliyorum lütfen.hamilelik düşünüyorum ve dişlerimde hava alan yerler var.belkide hamileyim onuda bilemiyorum.dişte çürük olanlarda düşük tehlikesi varmış doğrumu acaba?korkuyorum:KK43:
     
  2. 8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  3. * KapRiS *

    * KapRiS * Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Aaaaa Daha önce böyLe saçma Şey duymadımm ..Ne alaka diŞLe yawww
     
  4. 8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  5. merveseyy

    merveseyy canım oğlum benimmmmm.... Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    varmış öle bişi yaw.düşük tehlikesi oluşturuyormuşşş
     
  6. 8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  7. BEBISIM

    BEBISIM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yok cianim oyle bisey duymadim bi doktora felan sor bence
     
  8. 8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  9. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.628
    Ödül Puanları:
    363
    Bebek sahibi değilim..
    Ama bu konuyu ben de duydum..
    Çürük diş değil,dolgu yapılırken ya da diş çekilirken yapılan iğne ya da tedavi sonrası kullanacağınız antibiyotikler bebeğinize zarar verir.
    O yüzden hamile kalmadan önce sağlığınızla ilgili son kontroller yapılmalı. Buna diş sağlığı da dahildir..
     
  10. 8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  11. tulayo

    tulayo EĞLENCEYE KATIL:)) Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    177
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eğer bebek istiyorsanız ve durumunuzda müsaitse dr.gidip muayene olun.zaten sağlık taramasından geçmeniz lazım normalde(eşiniz ve sizde). herşeyin olumlu olması için.
     
  12. 8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  13. PAPATYAM

    PAPATYAM 15 MAYIS kilolara savaş Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14.148
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    198
    öncelikle böyle saçma şey olmaz düşük nedeni değildir tabiiki iyi değil çünki mikrop üretiyor sonuçta çürükler.2.si doktorun yokmu yoksa hemen bir adet edin 3.sü adetin geçmediyse bekle ozamana kadar işlem yapma adet olunca ki olursan ozaman hamiş kalmadan dişlerini elden geçirene kadar korunmanı tavsiye ederim dişleri elden geçir çünki hamişlikte dişler daha fazla çürüyormuşşşş
     
  14. 9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  15. R2D2

    R2D2 Aklım sukut-u sever benim Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    871
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Gebelikte maalesef diş ve dişetleri çok etkileniyor. Ben gebe kalmadan diş hekimi muayenesine gidip kontrol ettirdim. Şimdi sen de bir doktora gidip kontrol ettirsen faydalı olur bence.
     
  16. 9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  17. mira

    mira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    dur morgül e soralım
    diş hekimi ooooo
    çağırıcam çıkmadıysa
     
  18. 9 Şubat 2008
    Konu Sahibi : merveseyy
  19. EU1

    EU1 Guest

    Hiç duymadım böyle bişey canımmmmmm