bana yardııımm ediin

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve EU2 tarafından 2 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    ben 13 haftalık hamileyim ve ilk haftadan beri sürekli midem bulanıyo hiç bişey yiyemiyorum.su içsem dahi tekrar istifra edıyorum.hergun en az 5 6 kez istifra ediyorum.doktor ilac verıyo ama yaramıyo.ben ne yapcam bı fıkrı olan varmıııııııı.senağlama
     
  2. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  3. hale87

    hale87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    420
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    leblebi ye cnm.sbah yataktan kalkmadan ye.kalkınca bulantın olmaz.sureklı at agzına ıste.iyi geliyormus ben yemedım de hiç sedacım denemiş ve şimdi bulantısı yokmus.
     
  4. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  5. minik81

    minik81 cennet kokulum Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    186
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ah turti aynı sorun bendede var midem bişey tutmuyo sürekli istifra ediyorum şimdiden 2 kilo verdim ne denediysem olmadı kraker yiyorum tuzu midemi kaldırıyo beyaz leblebi dediler 1 gün işe yaradı sonra oda olmadı ne yesem midem yanıyo ve çıkarıyorum inşallah biran önce biterde hamişliğin tadını çıkarırız :KK43:
     
  6. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  7. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    tuzlu kraker de yiyebilirsin ole iyi gelir diyorlardi ama ben yemedim
    yogurt yerdim sut icerdim simdi cok sukur kalmadi sadece
    migde yanmalari var artik
     
  8. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  9. emine-melisa

    emine-melisa yüzyilin kadiniyim ;)))) Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.198
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canim hicbirseyin faydasi olmuyo seni üzmek istemiyorum ama ilk bebegimde ben onu 9 ay cektim insallah sen 3 ayda kurtulursun cok kötü bulanti ben kendimden biliyorum kendine iyi bak
     
  10. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  11. nazlxixmelek

    nazlxixmelek Y >>-('v')->> F =>~~K&K~~ Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.831
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım azda olsa benimde mide bulantım oluyor ama çubuk kraker yeyince geçiyor benimkisi..
     
  12. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  13. pamukum1

    pamukum1 iyiki varsın meleğim Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    670
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar benimde aybısı ne leblebi ne cubuk kreker ben bide calışıyorum düşünün artık Emedur verdi onuda fazla yutmak istemiyorum zaten faydasıda olmuyor iki gün hastanede yattım serumla beslendim sabah akşam bulantı iğnesi oldum o zaman iyiydim işte bu sefer patronumla sorun oldu senin canın tatlı dedi 12. haftadayım baş ağrılarıda başladı oda mideme vuruyor daha beter oluyorum durmadan kilo veriyorum tek korkum bebişim inşallah o iyi sağlıklı olur su bile içemiyorum ağzımın içi zehir gibi suyun taduıı değişik geliyor gecen eşime dedim sen kolalı bardağa falan mı koydun suyu tatlı bu meğerse benim ağzımdanmış
     
  14. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  15. Suar

    Suar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    635
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    turticim bende 13 haftalık hamileyim benimde geçen haftaya kadar bulantılarım devam etti dr.um bana açlıktan olduğunu ve sürekli olarak bişeyler atıştırmamı söyledi hiç bir ilaçta vermedi atıştırdığın sürece bulantın olmayacak dedi ve şimdi onun dedği gibi yapıyorum ve bulantım kalmadı şükür aç karnına su içersen daha çok bulanıyor
    elma yiyebilirsin benim bulantımı çok hafifletirdi ve tok tutuyordu
     
  16. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  17. EU2

    EU2 Guest

    ah kader arkadasım allah yardımcımız olsun inan çok zor seni iyi anlıyorum.insallah en kısa zamanda düzelırız.
     
  18. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : EU2
  19. evet arkadaşım sana katılıyorum bana da dr aynı şeyi söyledi asla ac kalmamamı mide bulantısı hissettigin anda bir şeyler atıştırmamı midemi asla fazla doldurmamamı söyledi.ve elmanın gercekten cok faydasını gördüm bebegim içinde cok gerekli olan bi meyve imiş a.s.