bana yardım edin

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve zehhra44 tarafından 25 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zehhra44
  1. zehhra44

    zehhra44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben 24 aralıkda doğum yaptım.40 günden sonra edet oldum.bu ay olmadım adet prezervetifle korunuyoruz.içine kaçtı prezervatif.ben hamile kalmam bişey olmaz diye düşünürken adetim gecikti.gene hamileyimdir diye çok korkuyorum doktora gitmeye ve sezeryanla doğum yaptım.olursada aldırmaya kıyamıyorum.acaba bana bi zararı olurmu
    senağlama
     
  2. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zehhra44
  3. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Anlayamadım neyin zararı olurmu?
     
  4. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zehhra44
  5. zehhra44

    zehhra44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yani peşpeşe doğum yapıcam o yönde3n zararı olurmu
     
  6. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zehhra44
  7. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim once bir test yap bakalim ki ben dogumdan sonra gecikmelerin normal oldugunu biliyorum. yani hmen duzene girmezmis.

    ama tabi kismet olunca da oluyor.

    sezeryan tehlikeli derler ama gene bu forumda okumustum. 2 sne icinde 2 kere sezeryanla bebek dunyaya getiren.

    umarim hamile degilsindir.
     
  8. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zehhra44
  9. masal perisi

    masal perisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    405
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kimisi peşpeşe yapınca vücut yıpranır diyor valla ne derece doğru bilmiyorum..biizm komşu erkek çoçuk doğurucam diye peşpeşe sezeryanla 3 kız dünyaya getirdi hala fıstık gibi...:teytey::teytey: