bana yardım ne olur çıldırmak üzereyim

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve caka tarafından 28 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  1. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben napıcam ya saçlarım koyu kestane gibi uçlarında kızıllık olan bir renkti kuaföre gittim açtırdım turuncu gibi bişey oldu 1 hafta sonra küllü kumrala boyadım ilk etapta güzel oldu ama 1 ay sonra tekrar o turuncu gibi olan renk alttan çıktı çok iğrenç bi hal aldı ben kapatsın diye dün gittim koyu kumral aldım boyadım ve inanırmısınız şimdi saçlarım simsiyah ağlamaktan beydim ağrıdı ben napıcam şimdi benim istediğim şöyle kumral bi renkti ve işin en kötü yanı 1 ay sonra düğünüm var bana ne olur acil bi fikir verin ne yapıcam ben şimdi simsiyah oldu yasenağlama
     
  2. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  3. Fairy_

    Fairy_ Happythepooh ! Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    of bende aynı sorunu yaşadım , yaşıyorum :KK43: bol bol yıka saçlarını şu 4 5 gün boyanın % 5o si gider .. özellikle beyaz sabunla..
    Merak etme altında açık bir renk varsa açılıyor 5 gün faaln sonra ben de ilk 5 gün ağla ağla bir hal olmuştum şimdi o kadar kötü değil ..
    2 3 hafta sonra denersin olmadı palettenin açıcılarıyla açarsın sakın acele etme bide yanar düğününe saçsız gidersin :KK43:
     
  4. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  5. Fairy_

    Fairy_ Happythepooh ! Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    of bende aynı sorunu yaşadım , yaşıyorum :KK43: bol bol yıka saçlarını şu 4 5 gün boyanın % 5o si gider .. özellikle beyaz sabunla..
    Merak etme altında açık bir renk varsa açılıyor 5 gün faaln sonra ben de ilk 5 gün ağla ağla bir hal olmuştum şimdi o kadar kötü değil ..
    2 3 hafta sonra denersin olmadı palettenin açıcılarıyla açarsın sakın acele etme bide yanar düğününe saçsız gidersin :KK43:
     
  6. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  7. krometerapi

    krometerapi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sureklı sacını yıka alttakı renk acıksa akıyor mutlaka, acılmazsada ıyı bır kuafore gıt yakmadan kumral yapmaya calıssınlar senı...
     
  8. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  9. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    saolun kızlar alttaki renk çok açıktı ama yıkasamdahiç açılacak gibi durmuyo bu siyah ötesi bişey oldu ben yandım kızlar
     
  10. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  11. beste2006

    beste2006 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.099
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hiç durma . direk iy ve güvendiğin bir kuaföre git. yakında düğünde varmış. sen oynama saçınla. mahvedersin yoksa.
     
  12. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  13. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm sürekli yıkarsan açılırrrr hiç üzülmeee..bideee ben tüm ürünlerin koyu kumralını kullandım hepsi gerçekten siyah gibi tutuyor bi neva coların kumralı açık tutuyorrr.ayrıca gelinlikte koyu saç çok asil durur hiç üzülmee:)
     
  14. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  15. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım nemcim çok teşekkür ederim valla ben ilk defa boyadım koyu kumrala ve çok şaşırdım resmen kandırıyolar ya üstündeki rengi görsen şaşarsın ya bu gidişle esmer gelin olucam heralde
     
  16. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  17. ladyyuppi

    ladyyuppi namidiger platonik_ask ;) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.323
    Beğenildi:
    83
    Ödül Puanları:
    153
    canim yine yikarsin veya baska iyi bir kuaföre boyatarsin, dua etki saclarin
    yesil gibi tuhaf bir renk degil...
    ayrica siyah sac kötü durmaz bence..

    hem en önemlisi saglik..bunu hic bir zaman unutma...!!!
     
  18. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : caka
  19. Fairy_

    Fairy_ Happythepooh ! Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kuaföre gidipte orealle falan açtırırsan daha kötü olur o hatayı sakın yapma bitkisel bişi ile açıcaz vaatlerinede kanma bence hem parana hem saçına yazık edersin :KK43: