bana yardımcı olurmusunuz ilaç yardımı %50 yemi indi yardım edin

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve haziran15 tarafından 30 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  1. haziran15

    haziran15 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz tedaviye başladım salı günü ilaçlarımı almak için eczaneye gittim ilk önce raporu yanlış verdikleri için 2 deneme için toplam 3000 ünite hakkım ve bunun 2500 ünitesini ilk hakkımda kullanmıştım şok oldum neyse başka bir eczaneye gittim 5 gonalF 450 3 menegon75 bir çatlatma iğnesi ve 1 lucrin bi hesap çıkardı 961 ytl şok oldum ne diyorsunuz siz dedim ben yapmıyorum sistem böyle neyse gonal f i paramız çıkışmadığından 3 kutu aldık ve 622 ytl ödedik. Kafama takıldı oturup hesap yaptım %20 sini ödemem gerekiyor toplam 1559 ytl lik ilaca benim hesaptan daha az ödemem gerekiyordu işin parasında değilim ama bugün eczaneye sordum neden böyle onlarda yeni kanunlarla böyle oldu ama ödeme konusunda bir değişiklik yok onu ben bilmem dedi. Arkadaşlar raporla bugünlerde ilaç alan arkadaşlar lütfen yardımcı olurmusunuz sizede aynı oranlarda %40-50 demi ödediniz.
     
  2. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  3. hafsaa

    hafsaa Guest

    canım zaten 3000 unıtenın 2500 kullanmıssın gerıyo 500 kalıyo onun yuzde 20 sını almıslar dıgerlerınıde paraylamı verdıler acaba

    1 gonalf 450 ne kadra pıyasada
     
  4. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  5. hafsaa

    hafsaa Guest

    ben puregon kullanmısıtm puregon 600 luk aldım ıkı tane emeklı sandıgm 160 ytl odemıstım ıkı tanede çatlatma ıgnesı vardı içinde


    hakkın kalmadıgı için ole olmustur

    ilk seferde nasıl 2500 luk kullandın ve buna ne kadar para verdın
     
  6. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  7. haziran15

    haziran15 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canımcım cevabın için teşekkür ederim sorun şu büyük ihtimalle hastane bana yanlış rapor vermeye verdi 10 1 diyor oda genetik tanı gerektiren yani hastalık sebebi yada ailede kalıtsal genetik bir hastalık varsa bunun için kullanılıyor ilk denememde zaten bu şekilde çıkmış sorun olmadı puregon600 4 kutu kullandım ayrıca menegon 75 toplam yaptı 2475 ünite ama bendeki sorun tubal faktör olduğu için iki denemede toplam 6000 ünite olan tüp bebk uygulamasına giriyor 1 ekim 2008 terihinden sonra olmuş diyorlar ama ilaç ödeme ile ilgili herhangi bir yönetmelik çıkmadı. Benim sorum şu sizlerde yeni ilaç alan arkadaşlar siz ialaçları %20 ödeyerek mi yoksa %40-50 ödeyerek mi aldınız eğer %20ise benim raporda sorun var onu değiştireceğim ama eczacı sistem böyle diyor anlamadım
     
  8. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  9. livaza

    livaza rabbim sana emanetizz Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadşım ilac ödemesindede kanun degişti uzman dr lara katkı payı kesiyolar sadece saglık ocagı yazdıysa ilacınızı kesinti yok ama hastanede yazdırdıysanız ilacla beraber yüzde 50 yi buluyor bu tür ilacları illakie proflar uzmanlar yazıyo ödeyecez napalım ama antibiyotik vitamin agrı kesici gibi ilacları size en yakın saglık ocaklarından yazdırın bilginize kolay gelsin
     
  10. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  11. haziran15

    haziran15 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    424
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler livaza bende uzunca araştırdıktan sonra neden böyle olduğunu buldum ilaçlara %20, ikinci denemem olduğu içinde %25 katkı payı (devletin ödediği 1240 ytl nin %25 biz ödüyoruz ) toplam % 45 oluyor yani ilaçları alırken sistem otomatik olarak hesap ediyor. HAyırlısı hepimiz için
     
  12. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  13. hafsaa

    hafsaa Guest

    neden boyle oluyomus kı ben 2 sefer aldım bole olmadı ama gecen sene almıstım ben
     
  14. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  15. livaza

    livaza rabbim sana emanetizz Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    1 ekim itibariyle cıktı bu yasa devlet 23 yas sınırı koydu asılama için bide hastanelere yıgılmayı azatmak için saglık ocaklarından ilac yazdırırsak daha az ödeyecegimizi bildirdiler artık 3üncü asılamayıda karsılamayacak buda bizim şansımıza rabbim yardımcımız olsun
     
  16. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : haziran15
  17. yaxgxmursel

    yaxgxmursel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım gonal-f lerin yüzde 50 biz ödüyoruz ssk lı ve raporlu olarak o doğru 1 ekimde aşılamaya başlayanlar 3000 ünite ilaç alma hakları var yani 2 aşılama deneyebilir. ama ağustosta yada eylülde ilk aşılamaya başlayanlar 4500 ünite ilaç alabiliyorlar yani 3000 ünite kuralı 1 ekimden sonrakilerini bağlar öncekileri bağlamaz