Banada fikir verir misiniz? Bebekle tatil

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve xoxmrxuxm66 tarafından 14 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xoxmrxuxm66
  1. xoxmrxuxm66

    xoxmrxuxm66 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar bende şubat annesiyim formu sürekli takip ediyorum ama yazmak bugüne kısmet oldu 27 ocak doğumlu bi oğluşum var şuan 7.5 aylık biz tatile gitmek istiyoruz antalya bölgesine kendi arabamızla ama ben bebişle cesaret edemiyorum hava değişimi hastalık felan olumu diye korkuyorum bebekle tatile giden arkadaşladan yardım bekliyorum hepinizin düşüncesi çok önemli benim için burada o kadar güzel şeyler öğrendimki banada fikir verrirseniz çok sevinirim
     
  2. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xoxmrxuxm66
  3. berkbebek

    berkbebek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bebekten bebeğe değişir arkadaşım bizim bebeğimizle 800 km yolu 2 günde gittik
    sık sık mola vermek gerekiyor.
    uçakla giderseniz emzireceksin
     
  4. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xoxmrxuxm66
  5. EU2

    EU2 Guest

    cnm arkadas hakli bizde bir bucuk ay sonra gelicez türkiyeye yolculuga cikmadan cocuk doktoruna kontrole gidin bizde öyle yapicaz
     
  6. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xoxmrxuxm66
  7. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bence kendi arabanızla gitmek çok rahat olur. senin bebeğin nasıl bilmem ama benim oğlum arabada çok rahat uyuyor. istediğin zaman mola verirsin. ayrıca havalar çok sıcak değil artık. ben yazın oğlumla memlekete gittim. hava değişimi çok etkilemedi. bişey olmadı. istanbula dönünce denize soktum oğlumu 1 ay once filan. 5,5 aylıkken yani. suyu çok sevdi. ama bizim girdiğimiz yerde su çok pisti. sonradan farkettik ayağımıza petrol artıkları bulaştı. doktora sordum temiz suya sokmanın bir sakıncası yok demişti.
     
  8. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xoxmrxuxm66
  9. asiye1985

    asiye1985 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.363
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bebişlerimiz aynı gün doğumlu:)
    ben kendi arabanız olduğu için rahat edeceğinizi sanıyorum.yanına bol bol eşya al.bir sorun olmaz.bebkler arabada uyumayı ve etrafı seyretmeye bayılıyorlar.
     
  10. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xoxmrxuxm66
  11. xoxmrxuxm66

    xoxmrxuxm66 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar teşekkür ederim hepinize galiba zor olacak biraz otelde bir hafta geçireceğiz yolda çok uzun bakalım artık bebekle tatile giden başka yok galiba tecrübelerini yazacak arkadaşlar bekliyorum
     
  12. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : xoxmrxuxm66
  13. xoxmrxuxm66

    xoxmrxuxm66 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet aynı gün doğmuş afacanlar