banada yardım lütfen

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve caka tarafından 9 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  1. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya bende çok dertliyim belki hatırlıyanınızdır vardır ben pazar günü saçlarımı açık küllü kumrala boyatmıştım saçlarım çok koyuydu çok zor açıldı ama kumral gibi olmaadı 3 defa yıkadım sanki giderek taba rengine dönüşüyo şimdi ben ne yapıcam ya nişanlımda delirdi ne yaptın diye ben kumral istiyodum nasıl elde edebilirim kızlar fikir verin ne olur çok acil bakın resmimide ekliyorum
     
  2. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  3. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnmmm küllü kumrala boya istersenn palettenin küllü kumralını bende begendim ama nsl tutar bilemiyorum hiç boyamadım..biraz koyulaşırrr gözün alışıncada yavaş yavaş açarsın
     
  4. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  5. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
  6. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  7. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bak canım resime bi istersen
     
  8. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  9. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm bnm şimdii sen dahamı açık yapmak istiyosun yada dahamı koyu:)
    koyulaştırmak istiosan bi iki ton ozman küllü kumralı dene derimm
    açmak istiyorsan yine açık küllü kumraldan boya tam oturu rengi yada
    küllü sarıya boya şekerim:)
    amaa benim fikrimi sorarsan resimdeki rengin iyi duruyo bence biraz kullan bi ay kdr sonra yine boya saçına yazık :)
     
  10. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  11. EU2

    EU2 Guest

    canım saçların koyu ise istediğin tonun tutması için kuaförün saçını öncelikle oreal ile açıcaktı,daha sonra küllü kumrala boyuycaktı:1no2:
    direk üstüne yaparsa istediğin tonu tutmaz
    en kısa zamanda istediğin renge kavuşursun umarım...o zamanda resmini koymayı unutmayerimseniben
     
  12. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  13. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    resimde daha iyiy duruyoda gündüz ışığında bi acayip görünüyo diyorumya taba rengi gibi ben koyulaştırmak istiyorum yani kumral olmasını istiyorum küllü kumral olurmu acaba ne dersin
     
  14. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  15. olu_gelin

    olu_gelin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.397
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    nişanlın neden deliriyo ki:S çok saçma:S
     
  16. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  17. caka

    caka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2006
    Mesajlar:
    735
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım oreal le açtı zaten ama koyu olduğu için sarı tonunda değilde kızıllı açtı uçlarını küllü açık kumralla boyadı diplerini kumralla boyadı odaşimdi böyle oldu ne yapıcam ben ya
     
  18. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : caka
  19. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm ben iki ay önce koyu kumrala boyadımmm baya bi koyu olmuştuuu nsl desem kahve gibi duruyorr onun için küllü kumralı dene derimm onca açtırmışsın saçını biden koyu yapma hevesin gecene kdr kullan cnm..küllü kumralda kızıllıkta olmuyooo iyi olur bence dur sana bide resim koyayım bak:)
    [​IMG]