Başım çok ağrıyor dayanamıyorum :((((

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve cansucLk tarafından 11 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  1. cansucLk

    cansucLk Hayat ! Yorma beni !! Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar öncelikle konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açıyorum..(Yeri burası değilse mod arkadaşlar zaten yerine taşırlar.)

    2Haftadan beri başım inanılmaz derecede ağrıyor hiç böyle olmazdım hiç geçmiyor yatıyorum ağrıyla kalkıyorum ağrıyla 5 dak bile ara vermiyor..Doktora gittim bişey demedi yok bişey dedi..bildiğimiz sıradan ağrı kesici verdi yolladı beni..Bende içmiyorum o hapları..
    Asıl sormak istediğim ve yardımlarınızı almak istediğim sorunum şu..:

    Diyeliim örneğin ben hamileyim ama bunu daha bilmiyorum gecikme falan yok normal hayatımdayım..Bu ilaçları içtim diyelim..bebeğe bişey olurmu ?? Yani zararı olurmu ?

    tamam umudum yok ama eğer içersem ve varsa böyle bişey ona bişey olursa kendimi asla affetmem....


    ki dayanamayıp az önce bi tane vermidon ağrı kesici içtim :KK43:(((


    yardımlarınızı bekliyorum kızlar :çok üzgünüm:
     
  2. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  3. Elis

    Elis Guest

    tabiki zarari vardir bebege,mumkun oldugunca ilac kullanmamaya,egerki mecbur isin doktor kontrolunde kullanmani tavsiye ederim...

    benimde senelerdir basagrim var ama bikac sefer gittim dedigin gibi bildigimiz agri kesicileri verdi....eee ben onlari zaten kullaniyorum...bidahada gitmedim zaten evde kendim cekiyorum boyle...
    ama senin 2 hafta hic gecmeyen bas agrin varsa ...doktorun dedigide sacma yani kimileri bakkaldan almis diplomayi,,,,
    bence baska doktora git canim,,,
    gecmis olsun,,umarim iyi haberlerle yazarsin tekrar buraya,,,,,,
     
    Museldatafa bunu beğendi.
  4. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  5. cucu-pete

    cucu-pete Sana Emanetiz Rabbim... Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.482
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    selam canim,kizlarda biliyorya aynen bende ayni haftanin icinde 3.siddetli bas agrim
    kafami nereye koyacagimi bilemiyorum,oturup agliyorum resmen
    adetim düzensiz belki ondan dicem ama!!!

    ben türkiyede bi profesöre gittigimde bana böyle durumlar icin hic yan etkisi olmayan,hatta hamilelerde bile kullanabildikleri bi agri kesici vermisti,hala onu kullaniyorum.suan kalmadi maalesef ama sana onu tavsiye edebilirim,eczaneyede sorabilirsin,baska bisey kullanma derim

    adi Arveles(25mg)...

    gecmis olsun canimcim
     
  6. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  7. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım bence bıran once mr cektır allah korusun kotu bısey olur sonra
    2 haftadır agryo dıyosun
     
  8. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  9. cansucLk

    cansucLk Hayat ! Yorma beni !! Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar sağolun yazdığınız için..Anlatamam şuanda çektiğim ağrıyı gözlerimden yaşlar geliyor resmen sanki matkapla oyuyorlar başımı :KK43:(((((( senağlama

    cucu-pete dediğin ilacı hemen alıyorum gerçekten zararı yoktur dimi ???
    Randevu aldım yarın mr a gidicem zten sabah 10 gibi inşallah bişi yoktur.. :KK43:(((
    Kafamı parçalayasım geliyor senağlama
     
  10. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  11. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.397
    Ödül Puanları:
    563
    ihmal etme. yarın mutlaka doktora git....inşallah bir şey yoktur. bazen bir şeye üzüldüğünde,strese girdiğinde de baş ağrır. benim genelde öyle olur..ama 2 hafta devam etmesi ilginç.. mutlaka mr ını çektir.. ben, ağrı kesici alırım geçer...apranax alırım. ama sen hamile olabilirsin, o yüzden sakın ,apranax,, kullanma. bir de apranax ı her bünye kaldıramıyor........... ağır geliyor.. forte ı bilhassa..geçmiş olsun.....
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Kasım 2008
  12. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  13. CitlembiK

    CitlembiK Bir kalbe girmek nasip, kalmak marifet... Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.152
    Beğenildi:
    1.167
    Ödül Puanları:
    188
    o rezil ağrıyı bilirim , günlerce yatağa düşürür. Umarım kötü bir şey yoktur Allah şifa versin...
     
  14. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  15. cansucLk

    cansucLk Hayat ! Yorma beni !! Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Apranaxda geçen hafta 1 tane içmiştim :KK43:((((((

    bide bu gün vermidon.....
     
  16. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  17. tatu

    tatu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle geçmiş olsun canım...
    ama ağrı kesici alıncada bi süre sonra bağışıklık kazanıyo insan...
    bir gün değil iki gün değil...2hafta diyosun...
    hergün içersen artık vücudun alışır ve etki etmez...
    bence farklı bi doktora git...
    belki o anlamamıştır başka bi yöntemi vardır ağrıyı dindirmenin...
    mesela belki migren belki sinüzit ona göreağrı kesici verir....
     
  18. 11 Kasım 2008
    Konu Sahibi : cansucLk
  19. cansucLk

    cansucLk Hayat ! Yorma beni !! Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86

    Canım dediğin ilacı aldım ve reçetesini okuyorum şuanda içmeden önce bi bkayım dedim.gerçi yarın doktora giderkende yanımda götürüce ama aynen şöyl yazıyor..

    İlacın adı : Arveles (25mg)

    Gebelik ve Laktasyon (Gebelik kategorisi C)
    Arveles tablet hamilelik ve laktasyonda kullanılmamalıdır.

    Kullanılıyor demiştin ?? CADIARZUCADIARZU