Başınızdan Geçen Düğün Kazaları

Konusu 'Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı' forumundadır ve mxixz mxixz tarafından 14 Eylül 2007 başlatılmıştır.

    14 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  1. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    ya kızlar dugn gunu basınıza gelen en kotu olay nedırrrr bugn aklıma geldı ya evlendıgm zaman gelınlıgm yırtılırsa ya askısı koparsa ne bılıyım bole seyler geldı acaba bu dusundugum seyler gercek oldumu hıc basına gelen varmıııı
     
  2. 14 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  3. melisanur

    melisanur Guest

    mız mız allah iyiliğini versin kıs nasıl geldi aklına bunlar düğün gübü bunlar aklına gelmez merak etme aklına gelirsede ince topuğunu takarsın gelinliğinin eteğine yırtılır sırnaşık şey

    Amcamın düğününde düzceden istanbula giderken istanbulda eve yaklaştığımız sırada önümüzü kesmek isteyen bi çocuğa çarpıyordukki atladı önümüze babam direksiyonu kırınca öndeki arabaya çarptık bildiğim düğün kazası bi bu var

    Birde kuzenimin düğününde herkes salona gitti evden gelin alma oldu gelin alma süreside 1 saatten fazla düğünüde sayarsak 5 saat hemen hemen bu zaman zarfında gelinin eltisi yine kuzenimin eşi oluyor kendisi aygazda çocuğuna süt ısıtırken unut ve o süt gelene kadar yana yana yana bi hal kalmış eve girenler duman kokusuyla karşılaşmış allahdan işte ev yanmamış duman kaplamış etrafı.Ve iyiki gelin direk eve gelmedi yemeğe gittik düğün sonrası o sırada evi biraz olsun temizlemişler.Gelinin çeyizleri yeni eşyalar hep yanacaktı yoksam
     
  4. 14 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  5. gulsh

    gulsh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    benim eşim saç ektirdiğinden ensesinin biraz üstünde 7-8 cm boyunda bir çizik var, oradan saç çıkmıyor artık. akıllı düğün öncesi hiç tanımadığı bir berbere gitmiş. her zaman gittiği berberi izin üzerindeki saçları biraz uzun tutup orayı kapatıyormuş, bu berber her yeri kısaltmış ve sonuç iz apaçık ortadaydı. bizim taraf "damat beyin ameliyatı mı oldu" diye sormuş : )

    benim de gelinlik felaket bol olmuştu, onların taraf da "gelin hamile mi" demiş, ödeşmiş olduk böylece : )
     
    GiMUm bunu beğendi.
  6. 14 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  7. yares

    yares Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2006
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    88
    mızmız evleniyonmu kıs hayırdır benim niye haberim yok :eek:klava:
     
  8. 14 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  9. esyn

    esyn Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.868
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Annemler evlendiğinde fotoğrafçı makinaya film koymayı unuttuğu için düğünlerinden hiç fotoğrafları yoktu, ben 5-6 yaşındayken annem ve babam fotoğraf stüdyosunda komşumuzun gelinliğiyle fotoğraf çektirmişti yanlarında ben de vardım tabi, her çocuğa da nasip olmaz herhalde annesini gelinlikle görmek...:Roflol:
     
    nazarnur bunu beğendi.
  10. 2 Ekim 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  11. semace

    semace Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar benımde dügüne 2gün kala gelinlıgımı almaya gittim bı baktım gelınlıge sacam sacma benım istegımın dışında seyler yapılmış esıme söyledım ama nasıl aglıyorum moralım alt üst oldu sonra ordan gelınlıgı almadım baska gelınlıkcıye gittim ve cok güzel bi gelınlık begendım onu aldım ama cok güzeldi gelınlıgım kızlar gelinlıkcılerınıze dıkkat edın dügün günüde arabaya bınerken etegi cok kabarıktı mılllete jartıyel gösterışı yaptım resmen :KK70: aman dıkkat edın valla
     
  12. 2 Ekim 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  13. NEFERTARi

    NEFERTARi Ne mutlu TÜRKÜM diyene!!! Pro Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    704
    Beğenildi:
    155
    Ödül Puanları:
    113
    Bizde apar topar fotoğrafçıdan çıkarken (biz fotoğraf çektiriken nikah memuru gelmiş adam beklemekten sıkılmış diye haber gelmişti:Roflol:) arabaya bineceğim sırada akıllı kocam eteğimi kaldırıp yardım etmek istedi tabi ama fazla kaldırmış tabi benim bacaklar komple meydanda,kardeşim atladı üstüme "Abla kapat kapat" diye,eteklerimi toplayıp üstüme attı bende içimden "Nasıl olsa salona gidince arabadan inerken düzeltirim" diye geçiriyorum... Yolda kırmızı ışıkta geçtik.polis durdurdu "Damat bey bu ne acele?" diye,nikaha geç kaldığımızı söyleyince "Bu seferlik affettim" diyerek bıraktı bizi.Tabi ben eteğimi düzeltmeyi düşünürken araba kapıda durunca bir baktım:FOTOĞRAFÇILAR!!!:1shok: "İnmeden çekelim,inerkende çekeceğiz,damat bey sizi gelin hanımın yanına alalım" demezler mi? Bende ses yok "Hıııı? İnmeyeyim mİ?"tatlicadiarzu Neyse benim bacı usturuklu toplamış eteğimi rezil olmadım:Roflol::Roflol::Roflol:
     
  14. 2 Ekim 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  15. NILBERA

    NILBERA SeVGi KeLeBeĞi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    6.271
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    153
    :Roflol::Roflol::Roflol:
     
  16. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  17. VENUS_

    VENUS_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de bir gelinlik beğenmiştim, provaya gittiğimde bir de ne göreyim ... benim beğendiğimle alakası yokk... hemen iptal ettim...o gün gittim hazır bir gelinlik aldım (tabii zayıftım o zaman, bütün gelinlikler oluyordu üzerime :Roflol:)

    Düğün günü (bizim düğün gündüz olmuştu) sabahın köründe beni almaya geldiler (6 30 da)sırnaşık şey neyse, kuaför ETİLER de... fotoğrafçı FATİH te... düğün BAKIRKÖY de olunca.... yetişmek kolay olmadı... o stresi yaşamak feci bişey..Nikah memuru az kalsın gidiyormuş...zor tutmuşlar adamı...:Roflol::Roflol: Keşke tutmasalarmış ta gitseymiş dediğim zamanlar olmadı değil sırnaşık şey

    Tabii biz bu kadar stres üzerine, salona girer girmez nikah masasına oturtulduk... Bu arada hemen nikah merasimi başlamış-- mış diyorum, çünkü ben etrafıma bakmakla meşgulum... kim gelmiş kim gelmemiş kontrol ediyorum salondakileri ... bi anda mikrofon uzatıldı... :1shok: eyvahh ne sordu ki şimdi bu adam bana diyorum fisfisfis saniyeler geçiyor... ben bakıyorum, memur bakıyor...ben bakıyorum memur bakıyor... hey allam ne dicem ben şimdi ne sordu bana diyorum kafamçokkarıştı Evet!!! dedimsırnaşık şey alkış kopunca heh dedim doğru yerde söylemişimsırnaşık şey
     
  18. 3 Ekim 2007
    Konu Sahibi : mxixz mxixz
  19. VENUS_

    VENUS_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Konuyu baya bi saptırmışım bu arada. pardon laelaelaelaelae Düğün kazası değil düğün günü anısı oldu benimki. idare edin naniknanik