başlık bulamadım ama hikaye gibiyim ve çok zordayım :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve yafrimu tarafından 12 Mart 2010 başlatılmıştır.

    12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  1. yafrimu

    yafrimu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar ben 1 yıl once ıstemedıgım hatta kendısınden nefret ettıgım bırıyle ki kendısı cok yakın akrabam boyle bı evlilik yaptım. hemde yurt dısı.. 5 aydır yurt dısındaydım ve hala bakıreyım istemedım beraber olmayı.. benı zorla aldın madem beklemek zorundasın alışmamı dedım.. oda benı gercekten cok sevıyo asla kırmıyo.. hep bosanmayı dusundum..

    ve gecenlerde bı yakınımız vefat ettı turkıyeye geldık.. benım vıze sorunum oldu yenıden vızeye basvurmam gerekıyo.. ama benım hala bakıre oldugumu ogrenen kaynanamgıl eşime baskı yapıyo ve karı koca gelıp gelme dıyolar bana boşanın.. hep boşanmayı bekleyen ben mahfoldum. anladımki alışmışım farketmeden.. ayrılmak ıstemıyorum. eşimle konustum artık ıyı olacakmısın falan dedı olcam dedım tamam dedı oda ayrılmak ıstemıyo. sımdı onlar almanyaya gıttı ben burda kaldım ve pasaportumuda goturmusler. kac gundurde dogru durust konusamıyoruz..

    ben ayrılmak ıstemıyorum. eşimin aılesını nası ıkna edebılırım ıyı olacagımı nası soylıcem bılmıyorum nolur yardım edın sıkıntıdan kalbım sıkışıyo artık
     
  2. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  3. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.397
    Ödül Puanları:
    563
    film gibi. inansammı acaba...
     
  4. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  5. yafrimu

    yafrimu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    detaylı bı anlatsam da bı bılsenız neler yaşadım... lutfen yardım edin ne demem lazım goturun benı mı dıyım ne dıyım onlara
     
  6. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  7. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.469
    Beğenildi:
    32.136
    Ödül Puanları:
    463
    neden kendini suçluyosun ki, bundan sonra iyi olacağıma nasıl inandırcam diyosun kötümüydün kibilmiyorumkismile
     
  8. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  9. tweetypinar

    tweetypinar Psychopath =) Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    267
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Dediğiniz gibi daha düne kadar kendiniz boşanmayı isterken şimdi birden neden istemiyorsunuz? ıstememe sebebiniz nedir? Eskisi gibi olmayacağım derken ne demek istiyorsunuz?
     
  10. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  11. yafrimu

    yafrimu Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    551
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben eşimin yuzune bakmazdım herkesle konusur guler ona gelınce sus pus.. yazık oda cok sevdıgı ıcın sesını cıkarmazdı.. bıde kaynanamgılle yasıyoruz goruyo onlarda.. en son damla olarakta bu ölen kişi eşimin kardesı ve ben eşimi hic tesellı etmedım.. sevmıyodum.. sonra annemgılın evıne bı geldımkı yalnız basıma Allahım napcam ben dedım eşim yanıma gelsın istedim.. napcam ben ne dıcem yaaaaaaaaa
     
  12. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  13. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    bakire oldugunuzu nerden biliyor kayınvalideniz ?
    pasaportunuzu neden götürdü?
    madem ayrılmak istemiyorsunuz bunu neden eşiniz deilde siz ailesine söylemek istiyorsunuz ?
    durumunuz cok karısık geldi bana
    :umursamaz:
     
  14. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  15. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.397
    Ödül Puanları:
    563
    sevmiyordunuz ve birden sevdiğinizi anladınız. valla bir şey anlamadım.
     
  16. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  17. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.469
    Beğenildi:
    32.136
    Ödül Puanları:
    463
    kaybedilen bi şeyin birden kıymete binmesi gibi birşey herhalde:hulya:

    ayrıca seven kadın neden eşiyle 5 ay boyunca kardeş kardeş oturur ki:sm_confused:

    sanırım eşin ailesinin etkisinde de çok kalan biri

    bence seni gerçekten seviyorsa ailesi engel teşkil etmemeli

    ayrıca sizin yatakodanızdan ailesine ne hiç anlamadım
    :bbo:
     
  18. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : yafrimu
  19. tweetypinar

    tweetypinar Psychopath =) Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    267
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Sanırım en önemli nokta bu sözlerinizde .
    Bence çok şey hissediyorsunuz ve bunları aslında rahatlıkla dile getirebilirsiniz. Düşüncelerinizi ortaya dökmede açık olun. Sesli düşünün. Öncelikle kendi durumunuzu ortaya çıkartırsınız sonrada ne yapacağınızı...