bayanLar bakar mısınız?

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve daris tarafından 28 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  1. daris

    daris Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Merhaba arkdaşlar.geçen ayın 14ünde adet oldum.ay sonunda(25inde falan) ilişkim oldu ve ertesi gün hapı kullandım.bikaç gün sonra pembemsi bi akıntım oldu.fakat hala adet görmedm.test yaptırdım pozitif çıktı ama buna rağmende arada hastalancakmışım gibi sancılanıyorum.çok dengesiz bi durum..ilacın yan etkisi adeti bu kadar geciktirir mi?2arada 1 derde kaldım.hiç zamanım olmadğı için doktorada gidemedm ama bu hfta gidicem.bi bilgisi olan varsa paylaşabilir mi acaba?şimdiden teşekkürler.
     
  2. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  3. niltt

    niltt N & G... 24.05.09 Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    e hayatım pozitif çıktı diyorsun?hamilelikte de adet sancıları gibi ağrılar olabilir..en iyisi bi kan testi yaptırman...bilmiyorumkismile
     
  4. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  5. Osso

    Osso sıfırdan başlamak Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hamile olmayabilirsin, norlevo gibi yuksek derecede hormon iceren haplar adet duzeninde oynamalar yapabiliyor cunku. ara kanama da cok normal, bu prospektuste de belirtilmistir zaten. ertesi gun hapini iliskinin ne kadar sonrasinda kullandiniz bunu belirtmemissiniz.
     
  6. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : daris
  7. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bence hemen kan tahlili yaptır.hamilelik belirtisi adet belirtisiyle aynı çünkü arasında fark yok.ben hamile kaldığım ay adet günüme yakın adet belirtilerim oldu