bayram bayram hastanedeydik! sancım tuttu:(((

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve misivam tarafından 12 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    12 Eylül 2010
    Konu Sahibi : misivam
  1. misivam

    misivam iki prenses annesi Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar selam...
    bayramın 2.gününün gecesi sancım tuttu. sabaha kadar berbattım. ertesi gün hastaneye gittik kasılmalarım nst de 40 ı görüyo.... ilaçla geçirdiler. sonra yine başladı. yine ilaç. çatı muaynesine kadar yapıldı. bide fırça yedik ebeden. gezmekten açılmalarınız oluyo günah değilmi sizede bebeğinizede diye... benim gibi giden çok olmuş bayramda.... aman dikkat yormayın kendinizi. şimdi gezmek iş yapmak yasak. sürekli yatıcaksın dedi doktorum...
     
  2. 12 Eylül 2010
    Konu Sahibi : misivam
  3. oylum27

    oylum27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    206
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    :):) ebelere noluyosa..hem sancı çek üstüne bi de fırça..ama gezmeden de olmuyo ki..Allah hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin..geçmiş olsun..
     
  4. 12 Eylül 2010
    Konu Sahibi : misivam
  5. misivam

    misivam iki prenses annesi Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    sağol canım :)
     
  6. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : misivam
  7. almira85

    almira85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    valla bende ilk günü yatarak geçirdim 27.ci haftam bitiyor ilk günü erken kalktım kocam saolsun kahvaltıdan sonra bi mide bulantısı halsizlik falan yattım komple o gün
     
  8. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : misivam
  9. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben olsam ebeye kendim kızardım. bi kere son ay aktif olmak kolay doğuma yardımcı oluyor. ben sancıya dahi gezmede yakaladım ve 2 saat içinde doğum yaptım.
     
  10. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : misivam
  11. nesrin_23

    nesrin_23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim 40. haftam bitti ama sürekli ayaktayım açılmam olsun diyo ama tabi kendimi yormadan yavaş yavaş hareket ediyorum ebeler zaten fırça atmak için bahanede arıyolar şöyle azıcık iyi davransalar ama nerde zaten stresliyiz bide üstüne fırça yiyoruz
     
  12. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : misivam
  13. misivam

    misivam iki prenses annesi Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2009
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    ebeler malesef biraz sorunlu.. genelinde var ama.... bende 26 haftalık olana kadar hiç oturmadım hep gezdim iş yaptım. hiç sorun olmadı. ama 27.haftada tekledim.. yapı meselesi buna şükür.....