Beşik Yerine Ana Kucağı ??

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve Bonadea tarafından 12 Mart 2009 başlatılmıştır.

    12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  1. Bonadea

    Bonadea Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    765
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Arkadaşlar bebek odası takımı aldık ancak beşiğini yatak odamıza sığdıramadık. İlk 3-4 ay yanımızda yatması gerekiyor sanırım. Yatak odasına şöyle bir ana kucağı alsak geceleri rahat yatabilir mi acaba? Bir kaç ay sonra zaten kendi odasına almayı düşünüyoruz.
    [​IMG]
  2. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  3. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    17.585
    Beğenileri:
    138
    Ödül Puanları:
    63
    Özel Mesaj At
    :1no2: canım uzun süreli önermiyor dr'lar.Düşünsene hep bükülü olarak yatacak,omurga için iyi olmaz,düz yatmalı.
  4. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  5. mugumugu

    mugumugu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    park yatak alabilirsin bence , onda rahat yatar hemde uygun
    yatağına geçincede oyun parkı olarak kullanabilirsin
    o kadar da yer yoksa bilemem
    ama ana kucağı uzun süre yatırmak için sakıncalı die biliyorum
  6. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  7. canım bunde bebişin rahat yatması mümkün değil

    bi park yatak alabilirsin...

    ben park yatak kullanıyorum 4. ayımız bi dahaki ay odasına geçiricem yani çok kısa bi zaman değilaslında park yatak almak için
  8. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  9. ESRAXE

    ESRAXE Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bende önermiyorum,3 ay boyunca sürekli aynı tarafa yatması zaten sakıncalı,kemik yapısını etkiler,ayrıca 1 buçuk, 2 aylık olunca çok hareketli oluyorlar içinden düşebilir,park yatak en iyisi,eğer odanıza sığmazsa,kendi yatağınızda iki yastığınızın arasına,başınızın izasında olmalı, battaniyeden ona küçük bi döşek yapın,3 ay orda yatsın,sizde koklaya koklaya uyursunuz bebeğinizi,ben öyle yaptım,beşiğide var park yatağıda var ama ben başucuma yatırıyorum,gece uyandığında ağlatmadan hemen yanıma alıp emziriyorum,sürekli kalk yat biraz yorucu oluyor da :)))))))))
  10. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  11. Bonadea

    Bonadea Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    765
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Tamam arkadaşlar. Tavsiyeleriniz doğrulturusunda küçük portatif bir beşik veya odaya sığarsa park yatak almaya karar verdim. Yorum yazan herkese ayrı ayrı teşekkürler.
  12. 12 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  13. canım sepet beşik çok rahat oluyor biz kullandık tavsiye ederim.4 ay falan kullanılıyor.sonra yatağına aldım.ana kucağı tarzı şeyler omurga yapısını bozuyormuş çok uzun süre kullanmamak lazım.
  14. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  15. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Dr lar kesinlikle bebeklerle beraber yatmayı önermiyorlar.. Tamam belki biz annelerin uykusu çok hafif olabilir ama gün boyu işte yorulan babalar için geçerli değil bu... Allah korusun bir kolu bebeğin yüzüne gelse, bebek dönemezde itemezde.... Sakın sakın siz siz olun almayın.. Çok duydum böyle vakaları...
  16. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  17. Pembemsi

    Pembemsi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    sana sepet beşik öneririm, benim evim dublex, bebişimin büyük beşiği üst katta yatak odamda ama gündüzleri alt katta oturma odası için bir de sepet beşik aldım her dakka in çık zor oluyo hem sepet beşiğim katlanıyo portatif bişey, yazın tatile giderkende katlayıp götürcem gittiğim yerde bebişim rahat etcek hem fiyatıda uygun 120 tl.
  18. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : Bonadea
  19. shrylz

    shrylz Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Özel Mesaj At
    katlanabilen sepet beşik nasıl bir şey bir resmini falan koyabilir misin canım? ben de odamıza koymak için ufak bir beşik alıcam ama nasıl birşey karar veremiyorumCADIARZU
Benzer Konular: Beşik Yerine
Forum Başlık Tarih
Doğum Yapanlar ikea beşik kullanan var mı? 6 Mart 2014
Doğum Yapanlar Ikea beşik kullanan var mı..? 19 Mayıs 2012
Doğum Yapanlar Güzel Anneler Dondolino Yükselebilen Otomatik Beşik Kulanan Var mı? 5 Kasım 2008
Doğum Yapanlar besik koycak yerim yok ,bebegimde yanimda olsun diyosaniz,ilginc bi besik 5 Ekim 2008
Doğum Yapanlar sleeper otomatik sallanan beşik kullananlar 4 Ağustos 2008