Beauty bitkisel saç boyası hakkında

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve hilalce tarafından 27 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hilalce
  1. hilalce

    hilalce No MaN no cRy... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    selam kızlar bugün Beauty Permanent Hair diye aktardan bitkisel saç boyası aldım ama kullanmaya çekiniyorum kulanan duyan bilen varsa bana bi yardımcı olsun gerçekden bitkiselmi yoksa benim saçlar zaten hasarlı dandik bişe ise saçlarım iyice mahvolur sizden yanıt bekliyorum kızlar ona göre saçımı boyucam şimdiden herkese teşekkürlerbuyrunnnnnnnnn
     
  2. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hilalce
  3. axemarie

    axemarie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sarısını kullanmıştım ben onun hiç bir zararını görmedim ama açıcılığı pek iyi değil o yüzden bir daha kullanmamıştım kullanma bence değiştir sen onu natural colors al onun yerine daha iyi
     
  4. 28 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hilalce
  5. hilalce

    hilalce No MaN no cRy... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim şu an saçlarım kumral ben açık kumral rengini aldım diplerim çıktı diye aldım öyle çok köklü bir değişim istemiyorum ama saçlarım yıpranmış durumda acaba natural colurs gibi tamamen bitkiselmi buda saçımı yıpratırmı ondan çekiniyorum
     
  6. 25 Kasım 2011
    Konu Sahibi : hilalce
  7. atnickli

    atnickli selluka Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    kullanan var mı arkadaşlar?
    benim doğumdan sonra boyaya karşı alerjim başladı. en son saçlarımı boyatırken ölüyordum:KK43: nefesim kesilir gibi oldu yüzüm gözüm şişti, kıpkırmızı oldum :KK43: platin saçlarım. kızıla döneyim diyorum da. bu bitkisel boya da alerji yapar mı ki?:KK14:
     
  8. 25 Kasım 2011
    Konu Sahibi : hilalce
  9. ezgi42

    ezgi42 selammm... Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    253
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    bende en iyi bitkisel doğal boya hangisi onu merak ediyorum..
     
  10. 26 Kasım 2011
    Konu Sahibi : hilalce
  11. atnickli

    atnickli selluka Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    aynen canım ben de çok merak ediyorum. dipler çıktı platin kaldım böyle yaa:KK43: nasıl boyuycam neyle boyuycam saçımı bilmiyorum:KK43: kullanan var mı bitkisel boya? en iyisi hangisi?
    peki alerjisi olan var mı benim gibi?:26:
     
  12. 11 Mayıs 2012
    Konu Sahibi : hilalce
  13. puccakanka

    puccakanka Canlarım iyiki varsınız Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    7.138
    Beğenildi:
    348
    Ödül Puanları:
    153
    ben ilk doğal saçımı boyadığımda kıpkırmızı bişey yaptırmıştım cırtlak kızıl kuaförde,,,
    saçım uzayıp kendi rengime dönünce,ilk kendim boyadığım saç boyası buydu,ve onun üstüne bi hayli bu boyadan kullandım,gerçi açıcısı pek iyi değil kullanınca sarı yerine hürremin saçı gibi olmuştum,hoşuma gitmişti:KK12:neyse genel olarak memnunum ,hatta az önce aldım küllü kumralla,açık kumrak karıştırıp boyuycam:KK51::KK51:
     
  14. 24 Mayıs 2012
    Konu Sahibi : hilalce
  15. hurcihan

    hurcihan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bende bu boya ile dip boyası yapmak istiyorum kızlar ne yaptınız...
     
  16. 22 Nisan 2013
    Konu Sahibi : hilalce
  17. necotuba

    necotuba Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kızlar boyayı kullanan varmı beauty saç boyasını bende boyamak istiyorum