Bebeğim uykuda ağlıyo sonra yine uyumaya devam ediyo...

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve AZRA2009 tarafından 18 Mart 2009 başlatılmıştır.

    18 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  1. AZRA2009

    AZRA2009 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Bİkaç günden beri kızım uykusunda ağlamaya başlıyo uyandı diye yanına gidiyorum bakıyorum uyumaya devam ediyo. korkutuluyo olabilir diyolar onu uyuturken dua da okuyorum sürekli. Varmı bu durumla karşılaşan ?
  2. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  3. pisicik_26

    pisicik_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.501
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Özel Mesaj At
    evet benim kızımda öyle..uyurken kaşlarını çatıyo yüzünü buruşturuyo sonra ağlıyo ve bi anda susuyo bazende gülüyo..
    yapılacak tek şey sürekli dua okumak galiba.
  4. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  5. AZRA2009

    AZRA2009 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At


    aynen yaa
  6. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  7. inciboncuk

    inciboncuk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ani bir gaz sancısı giriyor olabilir canlarım gaz sancısı gelince ağlıyorlar geçince de susuyorlardır . bebek bunlar işte böyle böyle büyüyorlar . duaları da eksik etmemek gerek tabi ki
  8. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  9. zeliscik

    zeliscik Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    benim kızımdada var aynı durum.ama bazen çığlık çığlığa uyanıyor.öyle ağlıyorki yarım saat boyunca içini alamıyor.hatta geçen gün yine öyle uyandı iç çeke çeke uyudu.uykunun arasında hala iç çekiyordu .2 saat uyudu uyandığında iç çekmesi devam ediyordu.ne kadar dua okurum ama yinede oluyor.
  10. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  11. tebessum77

    tebessum77 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.516
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    aynene benimkide öyle
  12. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  13. sule-46

    sule-46 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bazen benim kızımda da oluyor.neden acaba?okumaktan başka çare gelmiyor elimizden.artık nazar mı gaz mı?
    Allah hepsini korusun.
  14. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  15. kutaylin

    kutaylin mutluyum çünkü anneyim;) Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    642
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bebişimde de hep oluyordu ağlıyor susuyordu şimdi ise onu bıraktı kahkaha atıyor o atınca bizde atıyoruzkaydirigubbakcemile3 bebek bu tabikide olacak tek tepkileri gülmek ve ağlamak zaten,siz duanızı edin ama korkmayın gayet normal:KK66:
  16. 24 Mart 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  17. PembePanter

    PembePanter Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    evet benim bebeğimde hem ağlıyor hem gülüyor karışık bir durum yani.bebeğim ağlayınca içim yanıyor gülüncede dünyanın en mutlu insanı oluyorum.
  18. 7 Ekim 2009
    Konu Sahibi : AZRA2009
  19. benim bebeğim yaklaşık 2 aydır böyle..doktora götürdüm kan idarar tahlilleri yapıldı hiç bişey çıkmadııı.uykuda inliyo sesler çıkarıyo sürekliii.ne olduğunu anlayamıyorummm...kızım 13 aylık...sürekli böyle her gece. napacağımı şaşırdımmm.tavsiyeleriizi bekliyorummm:KK43:
Benzer Konular: Bebeğim uykuda
Forum Başlık Tarih
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları gaz için neler içirebiliriz(1.5 aylık bebeğim) Bugün 14:47
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları kizlarr nolur bakin bebegim hasta mi Cumartesi 08:57
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları bebegim 12 Ağustos 2014
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları bebegim 12 Ağustos 2014
Bebek Sağlığı ve Hastalıkları 8 aylık bebeğim boyunda iki tane şişkinlik var yardım!!! 2 Ağustos 2014