Bebeği antibiyotik kullandığı için emerken zorlanan var mı?

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve Chitlembiq tarafından 8 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Chitlembiq
  1. Chitlembiq

    Chitlembiq Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ya arkadaşlar 2. derece böbrek reflümüz var ve antibiyotik kullanmak zorundayız. Ancak artık oğlumun bazen gazdan mı (kolik) yoksa sadece karın ağrısından mı ağladığını ayırt edemiyorum. En çok emzirmeye başladığımda ağlıyor, midesinden gurul gurul sesler gelmeye başlıyor ve ememiyor, tepiniyor direniyor. Emerken ağlamaya başladığı an dik konuma getiriyorum, gazını çıkarıyorum, bazen gezdiriyorum kucağımda, tekrar tekrar deniyorum ta ki yorulup (artık karın ağrısı mı geçiyor bilmiyorum) uyumaya yüz tutana kadar. Tabi durum böyle olunca kilo alımı da etkileniyor. Geceleri uyku arasında aynı şey bu kadar şiddtli olmuyor, rahat emiyor. Belki de uykuda olduğu için çok farketmiyor karın ağrısını. Bu acaba antibiyotikten mi kaynaklanır? Yoksa başka bir şey olabilir mi? Doktora sordum, doktor da yararlı bakterileri de öldürdüğü için yapabilir dedi ama sonuçta bizzat görmedi emerken bebeğimin ne hale geldiğini. Beni de tatmin etmedi bu cevap. ıçinizde böyle bir şey yaşayan varsa, paylaşırsa yalnız olmadığımı bileceğim ve içim rahatlayacak.
     
    Son düzenleme: 8 Mayıs 2010