bebeği kakasını yapamayan var mı:(((((((((

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve selcanefe tarafından 20 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    20 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  1. selcanefe

    selcanefe herşey güzel olsun Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    benim oğluşum sorun çıkarmakta bir numara gazı çıkıyo biraz biraz çözdüm gibi ama hala ben olmadan kakasını yapamıyor doktorda bağırsakları tembelleşir dedi zora geliyo resmen çığlık feryat figan mecbur yardım ediyodum sütüme z.yağı kattım yumuşatmadı rexene dut şerbet ılık su yumuşatmadı acil yardım kızlar lütfennnnnnnnn:çok üzgünüm:
     
  2. 20 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  3. ringo

    ringo Guest

    bebişin ne kadarlık? zeytinyağını bende duydum ama denemedim henüz.
     
  4. 20 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  5. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    benimde kizim 2aylik kabizligi gaz sorununu ilik kaynamis su ile kestik ama anne sutu aliyor kabiz olmamasi lazim
     
  6. 20 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  7. selcanefe

    selcanefe herşey güzel olsun Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    ama oluyor işte benimki de bugün 2.5 ayı bitirdi
     
  8. 20 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  9. yexsxim26

    yexsxim26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    33
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Benim oğluşu da kabız dı. Ben dr a gidince teyzesi şeftali suyu vermiş, 2 gündür çok güzel yapıyor.
     
  10. 20 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  11. Viola

    Viola Yiğitim bitanem.. Pro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım,nisan anneleri bölümünde de yazdım sana cevap ama burayada yazayım.ben oğlumn gaz sorunu olunca,ayaklarının altına ve göbeğine aktardan aldığım adaçaylı acı elma yağını sürüyorum.bebekler için diye satılıyor zaten..
     
  12. 27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  13. selcanefe

    selcanefe herşey güzel olsun Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar oğlum artık kakasını kendi yapabiliyor doktora götürdüğümü söylemiştim doktora zinco iyi gelmdi demiştim o da damla sayısını 6 demişti hakikaten bağırsak hareketini hızlandırıyor bide gazını hızlandıracak bişey bulsam :p
     
  14. 27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  15. esr2

    esr2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Zinco yu günde kaç kez veriyorsun,canım.Ben 3 kez 4 damla.Saat önemli mi acaba?
     
  16. 27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  17. enise16

    enise16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar valla bende bu konu ıle ılgılı konu acacaktım şimdi benı ıyı dınleyın arkadaşlar

    oğlum 4 5 aylık ve ılk aydan berı kakaya cıkamıyodu burayada konu acıp yardım istemıştım gıtmedığım doktor vermedığım şey kalmamıştı gecen bır doktor bıze şu şurubu verdı

    adı: DEBRİDAT



    özellığıne gelınce eğer cocuklarınız kabızsa normale ishalse yıne normale dönüştürüyo sindırım motilitesi düzenleyeci bunu bana doktor verdı kı bu doktora sonsuz guvenım var



    sonuç nemı kızlar gunde 8saat arayala 3 kere yarım ölcek verceksınız 3 gundur kullanıyorum ve oğlum 4 5 aydır fıtılle zeytın yağı ıle derece ıle daha neler nelerle tuvalete benım yardımım olmasına rağmen 3 4 5 hatta ve hatta 6 gunde zor cıkıyodu şimdi 3 gundur se her saabah kaltığımızda bezı belıne kadar dolu bır şekılde kaka yapıyo tam duzelmedı ama öncekı gıbıde kupkuru kabız deyıl her sabah duzenlı olarak tuvalete cıkıyo bebışım cok şukur ha buarada bol bol su verın kızlar havalar cok sıcak bunda faydası var unutmayın 3 aylıkta olsa verın valla bız dayanamıyoz onlar nası dayansın


    ben her sabah şehtalı havuç suyu yapıp içiriyom yarım bıberon akşamda gunduzden cay bardağına mayaladığım yordu verıyorum bol su bıde benı emıyo ama bnım oğlum 5 aylık oldu hemen hemen kucuk olanlar doktora sorsun deneyın demıyom


    şimdi bu şurubun adını yazın ama doktorunuza gıdın ve aynen aktarın ama lutfen kendı başınıza almayın hem pahalı deyıl 4 hafta kullanılıyoz sonra bıtmese bıle atın şıdetle tavsıye edıyorum konu bıle acmayı duşunuyorum yavrum her sabah bı kalkıyorum kakasını yapmış gözunu acar acmaz cok şukur kusa bakmayın uzun oldu ama ıkna olun dıye acıkladım doktorunuza bu adı verın ve ben kullanıyorum
     
  18. 28 Haziran 2008
    Konu Sahibi : selcanefe
  19. selcanefe

    selcanefe herşey güzel olsun Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    sabah öğle akşam bide yatarken uyumasını da sağlıyor 6 damla canım