bebeği kilo almayan anneler, lütfen yardım :(

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve erdems tarafından 6 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  1. erdems

    erdems bursa'mdan gider oldum :( Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    oğlum 7,5 aylık. bugün sağlık ocağına gittim 25 hazirandan beri sadece 100 gram almış :sinifsinif: alt dişleri çıktı, şimdi üstler gelecek heralde ondanmıdır nedir çok iştahsız. emmeyi bıraktı, 90 cc lik mamayı bile zor yiyo, ek besinleri zorla veriyorum, ağzını kapıyor açmıyor yememek için. sıcaklarmı yaptı anlamadım, ama moralim çok bozuk :sinifsinif:
    nolur bi akıl verin bana... :enbuyukkk:
     
  2. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  3. _KeLeBeK_

    _KeLeBeK_ Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    merhaba arkadaşım benim kızımda bir buçuk iki aydır hiç kilo almadı..kilo alımı çokda güzel gidiyorduk aslında...
    idrar yolu enfeksiyonu kilo aldırmayı engellediği için doktora gitmeden idrar tahlili yaptırdım ne ateşimiz ne öyle huysuzluğmuz vardı ve düşündüğüm gibi idrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuş bebeğim.
    daha sonra doktora gittik antibiyotik kullanıyoruz şimdi.
    tavsiyem idrarını bakdır canım..
     
  4. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  5. ysfmir

    ysfmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    9.966
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bebekler diş çıkartırken iştahsızlaşıyor...bu dönemde aslında kilo alıyorlar ama alıp verdikleri için almıyormuş gibi görünüyo malesef..yemek istemeyince zorlamayın birde sık sık az az verin bıkmadan yer sizde yorulmazsınız...
     
  6. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  7. erdems

    erdems bursa'mdan gider oldum :( Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bende idrar tahlili yaptırayım dedim ama herkes öyle bişey olsa ağlar, huzursuz olur filan diyodu ondan vazgeçmiştim. sağlık ocağında bakıyorlarmış enfeksiyon için ama ne kadar güvenilirdir acaba? bilmiyorumkismile
    şimdi az az yedirmeye çalışıyorum, bakalım nolcak. CADIARZU
    en sinir bozucusu annem dahil herkesin ay bu zayıf demeleri, bigün patlıcam ama bakalım ne zaman alsanaalsanasmile benim özel zevkim çocuğu beslememek zaten :umursamaz:
     
  8. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  9. specialx

    specialx Hayat seninle güzel Üye

    Katılım:
    22 Mart 2010
    Mesajlar:
    662
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    milletin demesine kulak asma herkes bilip bilmeden konuşur.sağlıklı olsun da kilo çok önemli değil.
     
  10. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  11. nilim

    nilim Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.631
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    38
    benim kizimda kilo alamayanlardan hic uzulme canim 9.5 aylikken 7.5 kiloydu dusun yani cok haraketli istahi bazen cok iyi bazen hic yok memede keyfi emiyo ama doktorumuz gelisimi iyi diyor bende cok uzuluyorum zayif diye ama napayim elimden geleni yapiyorum yinede almiyor iste
     
  12. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  13. erdems

    erdems bursa'mdan gider oldum :( Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    128
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    eşimde diyor niye sıkıntı yapıyorsun diye. çok şükür bizimkininde gelişimi iyi durduğu yerde durmuyor kerata ama insan üzülüyor yinede :sinifsinif:
     
  14. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  15. zeynebada

    zeynebada Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    benim kızımda 10.5 aylık 8500 gr ama çok hareketli su oluyo günde 3kez banyo yapıyo ne versek deli gibi yiyo maşalla hama yakıyo müzik duysun popo sallıy oelkol hep uyurken bile hareket halinde ve ayından üstün becerileri var maşallah boşiverin saglıklı olsunda bir tekme atıyo boşluguma yatrken valla içim acıyo vurdugunun acısıylaa
     
  16. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  17. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.115
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    ya ne güzel işte,
    çocuk hep yiyip yakabilen bir bünyeye sahip olacak,
    çocukluğunda da,genç kız olduğunda da kilo sorunu olmayacak,
    bir de bu tarafından bakın,
    çünkü gözlenebilir başka bir sorun gözlemlemediğini okuyorum canım..
     
  18. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : erdems
  19. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.115
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    bir de benim kızım 8.aylıkken 10 kilo idi,şuan 10.5 aylık 10.5 kilo,
    yani uzun zamandır neredeyse kilo almıyor,
    çünkü bu aylar gerek hareketlilik gerek diş çıkarma dolayısıyla istahın az olduğu zamanlar,
    bir de sıcakta su içiyorlar sürekli,iştahları da kış gibi değil diye düşünüyorum,
    takmamak ve hastalık aramamak lazım,
    çünkü hasta olsa zaten belli ediyorlar..