bebeği olamayacak kişilerin bebek alması ne kadar doğru sizce

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve çimen5 tarafından 9 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  1. çimen5

    çimen5 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaşlar komşumuzun yıllardır uğraşmalarına rağmen bebekleri olmuyor görmediği tedavi kalmadı allahtan umut kesilmez ama umutlarda azalmaya başlaadı çünkü yaşıda baya ilerledi benim teysemdede aynı sorun var ve bu onları çok yıpratıyo buna şahit oluyorum bu gün bence komşumuza çok büyük bi fırsat doğdu köyden haber gelmiş bi kadın çocuğunu doğurur doğurmaz komşumuza vercekmiş komşum buna çok sevinmiş haberi alınca sanki çocuğumu doğurdumda elime aldım gibi hissettim dedi bana ama kocası istemiyo kocasının eski karısından bi oğlu var 17 18 yaşlarında çocuk hasretinden ölen benim komşum ama eşinin çocuğu olduğundan mıdır nedir karısını düşünmüyo pek bence aslında çok efendi çok ii bi bey ama bu konularda bence eşine çok yardımcı olmuyo benim çocuğum var zaten onu alırsam elalem ne der demiş komşumun canı çok sıkkındı ben çağresiz insanlara çok üzülürüm ama elllerine böyle bi fırsat geçmişken komşumun içi yana yana bişey yapamaması çok üzdü beni sizce bu şekilede çocuk sahip olmak ii mir eğer onaylıyosanız böyle bişeyi kocasını nasıl ikna edebilir fikirlerinizi ileticem şimdiden çok teşekürler bu arada benim çocuğum olmasa ben alırdım çünkü kimse yalnızlığı hakketmiyor ve bence bi çocuğa bakmak büyütmek onun sorumluluğunu almak hayata tutunmanın hayatla kavga etmenin bi sebebi oluyo çoğu kez çünkü ben milyarlar versen yaşlı bi kadının dizleri ağrıdığı için evden çıkmayacağını biliyorum ama o kadın evlatlık aldığı kızının çocuğu, torunu yani okula giderken suluğunu unuttu diye okadar ağrısına rağmen suluğu alıp okula gitti bu benim gördüklerim ve fikrim herkes farklı şeyler yaşıyo tabi görüşlerinizi merak ediyorum hepinizi kocaman öpüyorum
     
  2. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  3. gulsehri

    gulsehri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    759
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bu soruna bir cevap vermek isterdim aslinda ama kelin ilaci yokki misali,bende ayni sorunla karsi karsiyayim maalesef,evlatlik konusunda esimle hic anlasamiyoruz,ama bir kadinin mutlaka annelik hislerini tatmasi gerekiyor,oyle yada boyle,sonucta annelik sadece dogurmak degildir,allah hepimize yardimci olsun.
     
  4. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  5. çimen5

    çimen5 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inşallah senin içinde hayırlısı olur canım eğer maddi durumun iyiyse sahipsiz bırakılmış bir çocuğa bakmak hem senin için hem o çocuk için çok ii olacaktır buna inanıyorum neden erkekler sadece kendi çocuklarına babalık yapmak isterlerki eeğr olmuyosa sahipsiz birine babalık yapmak ne kadar büyük bişey bide dün bahsettiğim komşumuzun maddi durumları çok ii kocası sanırım mallar bölünür diyede istemiyo bugünde rüyamda onlarla ilgili bişiler gördüm yardım etmek istiyorum ama elimden hiçbişey gelmiyo:1no2:
     
  6. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  7. msms

    msms 09/09/09 hoşgeldin kuzum Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    8.533
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    eğer bir kadın annelik duygusunu tatması için tek çare evlatlık almaksa bence bu mutlaka yapılmalı. ben evlenmeden once bıle bu konuda eşimin fikrini almıştım. bu şekilde düşünemeyen erkek bence bencillik yapıyor. bir çok insan kendı evladı olamsına ragmen ıkıncı cocugu evlatlık alıyor ve buna kimsenin yorum yapma hakkı yok bence. benim kendi evladım oluncada durumum iyi olursa ikinciyi evlatlık alabilirim. hiç olmazsa Allah bana doğurma şansı vermezse mutlaka evlatlık edınırım. milletin lafından çok çekiniyorlarsa sağa sola karım hamıle desin. kadın bi kaç bahane ile son ayında sehir dışına yada oldugu ortamdan farklı bır yere gitsin alsın bebegini gelsin.
     
  8. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  9. çimen5

    çimen5 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    fikirlerin için çok teşekürler canım sana kalbimle katılıyorum ama bence elalem ne der diye yalan söylemeye hiç gerek yok hatta eğer evlatlık çocuk alıncaksa ana da en güzel şekilde anlatılmalı ve o şekilde yetiştirilmeli elalem ne der diye yalana dolana hiç başvurup kendikendimizi sıkıntıya düşürmemeliyiz bana eşim elalem ne der deyince komşum elalem en fazla takdir eder ne diycek dedim takdir etmeyen aşağılayan varsada kendi fikridir napalım çok takılmamak lasım
     
  10. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  11. gelincik_01

    gelincik_01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    benim de çocuğum olmasa bende kesinlikle alırdım. eşimi öyle yada böyle ikna ederdim..
    sonuçta kadının hiç çocuğu olmuyorsa. en azından bu şekilde evlat sevgisini dindirir.
    ve başkasının bebeğide olsa onu kendi öz evladı gibi bakacağından eminim.
     
  12. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  13. zeytingxoxzlxux

    zeytingxoxzlxux Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Acaba aileden başka birileri o beyle konuşsa , hani karısına haksızlık yaptığını kendisinin o duyguyu tattığını ama eşinin tatmadığını güzelce anlatabilkecek birileri yani hatrı geçen sözü geçen birileri . Ne yazık ki çok nadir erkekler bu fikre açık oluyorlar o da genelde erkekte sorun varsa bayanların ne hissettiğini anlayamıyorlar. Çok üzüldüm hele böyle bir fırsat varken kaçırırsa o bayan çok üzülür , ve en önemlisi muhtaç olan bir çocuğa bakmak ne kadar hayırlı bir davranış.Umarım hakkında hayırlısı olurç.
     
  14. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  15. çimen5

    çimen5 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    haklısın aslında etkili birinin konuşması gerekir ama bu ben değilim çünkü ben 23 yaşındayım onlarsa 40 ın üstündeler komşumun babasıda kızının haline çok üzülüyomuş bi gün kahvede bile konuşmuş kızıma çok üzülüyorum diye benimde içim parçalandı kolay değil :çok üzgünüm:dua edicem artık onlar için
     
  16. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  17. HAYALKIZ

    HAYALKIZ ece cerenin annesi:) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    almak guzelde ınsanlarımız bebeği verıo sonradan buyuyunce benım çocuğum dıyo ortalığa uruyuverıyor buda çok saçma ya verme yada arama o çocuğun dunyasını yıkma aılenınde.. ben olsam alırdım bakardım tabııkıde ama komsunun yerınde olsam bebeğin aılesıne yardımda bulunurdum onların çaresız kalmalarından faydalanmazdım.. kımsesı olmayan çocuk alınmalı bence katılıyormusunuz?
     
  18. 9 Nisan 2008
    Konu Sahibi : çimen5
  19. Sersoy

    Sersoy www.ebruhane.blogcu.com Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kesinlikle katılıyorum arkadaşım. yuvalarda binlerce öksüz yetim varken bir başkasının evladını çaresizliğini kullanarak elinden almak bence insanca değil. kaş yaparken göz çıkarmak denir buna.
    ayrıca en kötü durumda eğer eşini ikna edemiyorsa gönüllü annelik yapabilir bence yuvalarda ufacık bir tatlı söze anne demeye muhtaç çocuklar var. annelik hasretine bire birdir inanın.

    not:bence bunun içinde anne olamamayı bekmekte gerekmiyor. daha fazla bilgi için http://www.shcek.gov.tr/default.asp
     
    Son düzenleme: 9 Nisan 2008