Bebeğim 13 Günlük ve Kakasını Yapamıyor,Yardım!

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve yvzyvz tarafından 18 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yvzyvz
  1. yvzyvz

    yvzyvz Gurbet'in biricik Duru'su Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kizlar bebeğim 13 günlük ve dün geceden beri kaka yapmadı. Ikınıp duruyo yavrum ya, kıyamam. Normal bi durum mu? Ilk kez oldu bu durum,Ne yapmalıyım. Dayanamıyorum bu haline?

    Yardım edin LÜTFEN :KK43:
     
    Son düzenleme: 18 Ağustos 2010
  2. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yvzyvz
  3. dorukk

    dorukk S ♥ A ♥ B ♥ İ Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.255
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    telaş etme canım benim kzlardan biride aynıydı dr a gittiğimizde sordum anne sütü alan çocuğun 7 gün mama alan çocuğun 4 gün normaldir yapamaması dedi.bacaklarını karnına doğru bastırabilirsin eminim rahatlayacakdır. en kötü 3 gün yapmadı diyelim bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı içir..oda yapmasını sağlar odamı olmadı bunu dr lar pek önemesede ben popo deliğine kulak çöpüyle zeytinyağ sürüyorum...
     
  4. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yvzyvz
  5. ysfmir

    ysfmir Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    9.970
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    anne sütü alıyorsa korkma ıkınma sebebi gazdanda oluyor..bir değişik birşey yediyseniz ondanda etilenebiliyor..olmazsa doktora götürün derim ..popoya kulak çubuğu işlemini yapmayın..doktorum programında bir doktor kim olduğunu unttum ilerde çocuğun cinsel kimliğinde sorunlara sebeb olduğunu söylemişti...eb iyi bir doktor bilgilendirecektir sizi bebeğiniz daha çok küçük..
     
  6. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yvzyvz
  7. yvzyvz

    yvzyvz Gurbet'in biricik Duru'su Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    878
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kizlar teşekkür ederim, ılık bi duş aldırdım şimdi. Birazcık yaptı. Ama ıkınmaya devam ediyo hala.. Biraz daha beklim bi, olmasa doktora gıdım artık. Çok sagolun tekrar.
     
  8. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yvzyvz
  9. dn0328

    dn0328 çok şükür bin şükür Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.569
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    148
    bi çay kaşığı zeytinyağı ii geliyo.3 günlükken benim oğlumda yapamamıştı vermiştim.arada veriyorum.bi sakıncası yok.2.haftadan sonra gaz problemleride başlıyo.benim oğlum 2 hafta uyudu sakindi şimdi 1 haftadır canavar oldu.kendini sıkıp ıkınıp duruyo saatlerrce uyuyamıyo.bitki çayı var humananın şimdi onu vermeye başladım.bakalım ii gelecekmi.
     
  10. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yvzyvz
  11. gul_sultan

    gul_sultan sultan Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    canım bence o kakasından ziyade gaz sancısıdır benimkide aynen 13 günlükte başladı öyle ıkınmalara karnına masaj yapıyorum ayaklarını karnına doğru çekiyorum çıkarıyo gazını sonra rahatlıyo.bide ben,mki çok emiyo doyduktan sonra keyfiyeten uyumak için yine emmek istiyo bu gün dedim doktora gaz sancısıda oluyo dedim emzik kullanabilirmiyim evet kullanabilirsin bebek nisbeten daha rahatlar dedi.şimdi annem emzik almaya gitti bakalım işe yaracakmı?
     
  12. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : yvzyvz
  13. hallisna

    hallisna Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.457
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.