bebeğim 3 aylık kalça çıkılığı var

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve melek_ada tarafından 19 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  1. melek_ada

    melek_ada Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar bebeğim 3 aylık olmak üzere maalesef kızımda kalça çıkıklığı çıktı çok zorlanıyoruz bu durumu yaşayıp atlatanlardan yorum bekliyorum.
    birde kilo verdinizmi neler yapabiliriz emziren anne mate,funda yaprağı,yeşil ,kekik ve biberiye çaylarından oluşan karışımı içebilirmiyiz.kızlar psikolojim bitik durumda kızımın rahatsızlığı,eşimin ilgisizliği ve hatta kaba davranışları üstünede kilolar accayip mutsuzum.desteğinizi bekliyorum herkese teşekkürler....
     
  2. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  3. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    82.849
    Beğenildi:
    32.882
    Ödül Puanları:
    563
    İyi geceler..
    Öncelikle çok geçmiş olsun benim kızımdada vardı çok şükür atlattı şu anda 20 yaşında oldu.
    Sizin avantajınız çok erken farkedilmesi kalın bezlerle bile geçebiliyor dkç olayı.
    Tabi doktorunuz ne dedi bilmiyorum ama erken teşhiste tedavi daha kolay atlatılıyor.
    Sakın korkmayın lütfen çok kısa zaman içerisinde iyileşir bebeğiniz.
    Sevgiler...
     
  4. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  5. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    101
    Ödül Puanları:
    198
    çok geçmiş olsun..
    bu dönemde ne eşinizin ilgisizliğini ne kilonuzu takın kafanıza.
    en önemli düşünceniz bu olsun.bildiğim kadarıyla iki bezle geçebiliyor bu durum.doktorunuzla konultunuzmu
     
  6. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  7. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Cnm bizim kızdada kalça çıkığı var. Daha doğrusu sol kalçasında gelişim geriliği var. Erken teşhiste tedavisi mümkün. ılk zamanlar benimde moralim çok bozulmuştu, hatta az kalsın sütüm kesiliyordu. Sakın moralini bozma, bir kaç aylık tedaviyle geçecek umarım. Ameliyat olmaktan daga iyi değil mi...

    Normalde her kalçanın alfa açısı 60 derece olmalıymı. Bizim sağ bacağımızda sorun yok ama sol bacakta 1-2 derece gerilik var. Bu yüzden 1,5 hafta önce kızıma FREJKA (KALÇA ABDÜKSıYON YASTIĞI) takıldı... lk bir kaç gün zorlandık ama şimdi alıştık çok şükür.. Kendinden bir parça gibi oldu, o yüzden huzursuzluğuda gitti.. Bak sen huzursun olursan bebeğinde huzursuz olur... Bız bir ay sonra kontrole gideceğiz... Bu arada çift bezle geçer deyip doktora gitmeyi ihmal etme...

    Haberlerini bekliyorum...
     
  8. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  9. Elis

    Elis Guest

    uzme kendini,erken teshis edilmesi cok sevindirici,6 aydan once tedavi dahada olumlu sonuc verir,,
    ozel kaliplardan kullanirsiniz bi sure ,hersey gecer uzulme,onemli olan moralini iyi tut,Allah dermansiz dert vermesin ,saglikli gunler dilerim,,,
     
  10. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  11. melek_ada

    melek_ada Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    doktora gittik normal kontrole ozaman doktor şüphelendi bizi ortopediye gönderdi ortopedide ultrason istedi evet açıklık var dedi sanırım deresi 50 idi bizede ferşka değil ama o tarz bir alet verdi doktor ama bebeğim çok huzursuzlanıyo sancılaıda olunca çok ağlıyo kolik ağlamalarıda olabilir idrar yollarında iltihap vardı onun sancısıda olabilir gazıda çok vardı oda olabilir anlıcağınız çok ağlıyo o aletlede iyice sıkılıyo oda bende çok zorlanıyoruz doktor 5-6 takılı kalcak dedi ama çok uzun geliyo bana çünkü sinirlerim alt üst olmuş bir durumda oda ağlayınca hiç dayanamıyorum çoğunlukla bende onunla ağlıyorum öyle bildiğiniz gibi ağlamıyo nefessiz kalıyo okadar şiddetli ağlıyo ozamanda eşim zorla çıkarttıtıyo bana bağırıyo ben zaten zor durumdayım üstüne birde onun bağırmaları saygısızlığı beni mahvediyo inanaın artık neye üzülücem bende bilmiyorum
     
  12. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  13. melek_ada

    melek_ada Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    haklısınız ama elimde değil.insanın desteğe ihtiyacı oluyo hemde en yakınından bu insanın en doğal hakkı.tabiiki bebeğimin sağlığı herşeyin üstünde ama sonuçta oda benim eşim onun sevgisine ve ilgisine ister istemez ihtiyaç duyuyorum.onun bu kayıtsızlığı beni istemesem bile üzüyo.
     
  14. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  15. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Canımbiraz sabır... Bizde ilk bir hafta çok zorlandık. Gaz problemi olmayan kızım bacaklarını özgürce hareket ettiremediğinden gaz sancısı çekmeye başlamıştı. geceleri ağlayarak uyanıyordu. Bak iki gün sonra iki haftamız dolmuş olacak. şimdi rahatladık çok şükür. Bizde bir ay sonra gidecektik kontole, 2,5 haftamız kaldı... Allah şifa versin. 6 aydan sonra teşhis edilseydi ameliyat gerekirdi.. Biz şanslı ebeveynlerdeniz..büyüyene kadar farkedemyenler var...

    Cnm bu arada eşinle konuş ağlayınca çıkarttırmasın... Nekadar çok takılı durursa okadar çabuk alışır ve okadar çabuk iyileşir... Ben sadece altını değiştirirken ve banyo yaptırırken çıkarıyorum. Önceden nerdeyse hergün banyo yaptırırdım şimdi en az dört beş günde bir yapıyor... Bende ilk takıldığında sussun diye çıkarıyodum ama eşim çıkarttırmadı.. bu sefer ağlamaya alışır hep ağlayarak çıkarttırır diye... Cnm Allah yardımcın olsun...Geçecek, bebeğin sağlıkla koşacak inş..

    Sen palvik abdüksiyon bandajı kullanıyorsun sanırım... Biz ilk onu almıştık ama kızım onda hiç durmadı, doktor değiştirdi...ama o daha iyiymiş...
     
  16. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  17. cybernuran

    cybernuran just say YES <")))>< Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.276
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    üzme kendini bebişim önce yavrunu düşün
     
  18. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : melek_ada
  19. melek_ada

    melek_ada Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    öylemi bilmiyodum.bizimki pavlik değil freşkaya benziyo ama freşkada değil.sert bir alet.senin bebeğin kaç aylık.size doktor nekadar takılı kalcak dedi