bebeğim 6 aylık ve hala uyumuyor ;(( bay bay ve mellila hakkında!!

Konusu 'Doğum ve Sonrası...' forumundadır ve hildeee tarafından 10 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  1. hildeee

    hildeee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :KK46: arkadaşlar kızımda doğdugundan beri saglık problemi olmamasına rağmen(3 dr'a gittik.)uyku problemi var. özellikle gündüzleri uyumak istemiyor sallayarak uyutuyorum. e hadi sallayarak uyuttum sallamayı bırakırsam 10-15 dk sonra uyanıyor. sallyarak yarım saat_45 dk uyuyor. derin uykuya geçemiyor. ancak gece sallamıyoruz ve 2 saatlik dilimlerle uyuyor. gündüz neden böyle anlam veremiyorum. ağlasın ama kendi uyusun diye denedim olmadı katılırcasına ağladı. gece çayları verdim olmadı? dr yapacak bişey yok diyor ama bişeyler olmalı. şimdilik izinliyim ama ya sonrası??? düşünemiyorum... kendime ait hiç vaktim yok. en azından sallamayı bırakmalıyım. lütfen yardım edin!!!!!!!!
    bay bay diye bir ilaç duydum kullanan var mı?? bilmiyorumkismile
     
  2. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  3. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ben kullandım ama hiçbir faydasını görmedim kullanıpta memnun kalanlarda var ama bazı çocuğun yapısı ne yaparsanız yapın uyumaz bi deneyin belki işe yarar
     
  4. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  5. hildeee

    hildeee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hangisini kullandınız?
     
  6. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  7. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    melila yok artık piyasada zaten sadece bay bay damla var onu kullandım
     
  8. 11 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  9. hildeee

    hildeee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben dr umuza melilayı sormuştum etkisi gece çaylarından pek farklı olmaz dedi. bay bay damlayı kullananların yorumlarını okuyunca açıkçası denemek istiyorum. ancak bizimkisi gece bir şekilde daha derin uyuyor, gündüz nasıl kullanılır bilmem? kararsızım...
    peki sizin bebeğin uykusu nasıl şimdi?
     
  10. 11 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  11. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    genelde bay bayı gece uykusu için verirler benim oğlumun uykuları çok tutarsız gündüzleri uyuyo son zamanlarda 2 3 saat 1 ya da 1,5 saatlik şekilde gece saat başı kalkarız toplamdada 8 8,5 saat uyur gaz ve dişlerde çok etkiliyo uykuları ama uyumayı bilmedikleri içinde böyle oluyo malesef zamanında düzgün uyku alışkanlığı kazandıramadım şimdi çekiyorum 2 yaşını bekliyorum sabırsızlıkla belki düzelir
     
  12. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  13. hildeee

    hildeee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yapmayın..! ben daha uzun kaldıramayacağım sanki.. baybayı sipariş verdim umarım işe yarar. :))
    uykusunda kıpır kıpır onun için uyanıyor zaten
     
  14. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  15. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    inşallah işe yarar bazı bebeklerde yarıyomuş işe her bebek bir olmuyo inşallah düzelir en yakın zamanda
     
  16. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  17. hildeee

    hildeee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    şu anda bile sallıyorummmm offffffffffff ya!!
     
  18. 12 Nisan 2010
    Konu Sahibi : hildeee
  19. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    sallamaktan bi şekilde vazgeçirseniz aslında eltimin oğlu öyle uyuyordu sadece ve 2,5 yaşında hala öyle uyuyo bana diyolardı uyumayınca salla ayağında diye dedim alıştırmayacağım başedilir mi onunla ya bana çok zor geliyo nette araştırın bi yöntem var tracy hogg un uyutmayla ilgili kendinizde o gücü görürseniz o yöntemi deneyin