bebegım gece 2 bıberon sıt ıcıyo nasıl onleyebılırım

Konusu 'Bebeklerimiz için Ek Besin Öneri ve Tarifleriniz' forumundadır ve ozlem44 tarafından 27 Mart 2010 başlatılmıştır.

    27 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  1. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar 1.5 yasında oğlum var gece muhakkak süt içmeye uyanır.anne sutu degıl ayrıca normal sut gece yatmadan once yedırsem bıle gece muhakka uyanır ve sanaha kada 2 biberonu bulur sut ıcmesı ve benıde zorluyo artık bu konuda dertlı olan arkadaslar varmı acaba bılmıyorum ama yardımcı olursanız sevınırım
     
  2. 27 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  3. pinpino

    pinpino hangi gecemi yakayım... Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    345
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim de oğlum bir yaşında ve yedi aylık olduğundan bu yana gece sabaha kadar onun da iki biberon sütü var.tok olsa dahi süt içmeden uyumaz ve uyku arasında da içer mutlaka.ama bu beni sevindiriyor,oğlum süt içiyor onun için çok faydalı.sen niye sorun yaptın ki? gece uykusu bölünüyor diye mi?bilmiyorumkismile
     
  4. 27 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  5. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yok canım ya fazlası kansızlık yapıyo sevınıyorum sutu ıcmesıne ama o kadar içmesıne canım sıkılıyo
     
  6. 28 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  7. adescik

    adescik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ne kadar şanslısın ki oğlun süt içiyor.. süt kansızlık falan yapmaz hatta günde 1 lt bile içebilir.. bırak içsin daha 1,5 yaşında gece isteyecek tabi..
     
  8. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  9. pinpino

    pinpino hangi gecemi yakayım... Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    345
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    özlemcim doktorumuz bize günde yarım litreyi geçmeyin dedi,o zaman gerçektende kansızlık yapar.ama senin oğlun da iki biberon içiyor sanırım sabaha kadar.dolu dolu iki biberon ancak yarım litre yapıyor zaten.yani endişelenecek bir durum yok.opuyorumnanaktan
     
  10. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  11. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sagol canım ya ıcım rahatladı valla verırken cekıne cekıne verıyodum arkadasım cocugun kac yaısnda yemesı nasıl bılgı verırsen sevınırım
     
  12. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  13. pinpino

    pinpino hangi gecemi yakayım... Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    345
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim oğlum bir yaşında ve sekiz-sekiz buçuk aylık olduğundan beri normal yemek yiyor.bizimle beraber sofrada bizim yediğimiz yemeklerden kahvaltıdan yiyor.sadece üç ay anne sütü aldı ve beş aylıkken ek gıdalara geçtik-doktorun yönlendirmesiyle-yedi aylık olana kadar blendırdan geçirip verdim yemeklerini,sonra taneli parmak beslenmeye geçtik.bir ay falan da ona alıştı.dediğim gibi 8 aylık falandı normal yemeğe geçirdik.çatalla kaşıkla bardakla yedirip içirmeye başladık.sulu yemeğini makarna pilav çorba ekmek o zamandan beri bizimle sofrada yiyor.sadece suyu bardakla içemiyordu,bir yaşına girdiğinden beri onu da içiyor artık.
     
  14. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  15. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sevındım senın adına benım oglum corba ve yumasak seylerı tercıh edıyo yanı kucuk bır peynırı yemez ezerek yedırıcem yoksa yemıyo etıde oyle benım oglum 17 aylıgın ıcınde artık yemesı lazım bu tur seylerı ama yemıyo bende cok uzuluyorum
     
  16. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  17. nazobxuxlo

    nazobxuxlo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.212
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bencede 500ml geçmedikçe sakıncası yok benim kızımda 15 aylık gece 12de ve sabah 7de 200er cc içiyo
     
  18. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : ozlem44
  19. ozlem44

    ozlem44 hayatı kolaylaştırma Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar ben cevızı yogurda katarak yedırıyorum onun dısında yedıremıyorum bır kase yogurda 1 tatlı kasıgı cevız tepeleme 1 tatlı kasıgıda bal koyarak verıyorum ama verırıkende yanlıs yapmak ıstemıyorum daha once kımsede duymadım balla verıldıgıne acaba dogrumu