bebeğim huy mu değiştiriyor?

Konusu 'Mayıs Anneleri' forumundadır ve ayseeren tarafından 27 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ayseeren
  1. ayseeren

    ayseeren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam hanımlarr bir kaç gündür oğlum hasta gibiydi şurup falan verdim geçti şimdi ama bebekde bi tuhaflıklar başladı normalde çok huysuz bi bebek değildi beni hiç üzmezdi ama bi huysuzlanmaları mızırdanmaları başladı kucağa alınca duruyo. bi şikayetimi var diye de bakıyorum ama bağzen tanıyamıyorum ne yapacağımı şaşırıyorumm tavsiyesi olan varsa yazarsanız sevizinirimm şimdiden teşekkürlerrra.s.
     
  2. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ayseeren
  3. aysun4141

    aysun4141 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.063
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm zaten bebekler ilk 3 ay bıseye alısmazlarmıs ama 3 aydan sonra alıskanlıkları huyları olusurmus bence artık normal onlarda ilgi istıyor dıs dunyayı merak edıyor benımkıde artık bıraz huysuzlanıyor ne yapalım boyle boyle buyuyecekler
     
  4. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ayseeren
  5. tutkun09

    tutkun09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.141
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım Türkiz de yapıyordu 2-3 gün dışarı çıkardım sakinledi ilk gün arabasına bile oturmadı düşün kucakta 2. gün araba yı keşfetti 3. gün alıştı.şimdi daha az ağlıyor ve huysuzluğu azaldı canları sıkılıyor galiba
     
  6. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ayseeren
  7. kardelennnn

    kardelennnn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    büyük bi atasözüdür annelerimizden bize kalannn.....
    bebeğin hasta olduğuna yanmam huyunun değiştiğine yanarım diyeeee...
    her 3 ayı farklı farklı oluyo 3-6-9-12 bi böle devam edecek tatlım...
     
  8. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ayseeren
  9. ayseeren

    ayseeren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    tutkuncum bizim Eren de gezmeye çıkınca hemen uyuyodu bende üzülüyodum niye etrafa bakınmıyo diye artık dışarı çıktıkmı gözler fal taşı gibi açılıyor:)
     
  10. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ayseeren
  11. ayseeren

    ayseeren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşalla güzel huylu olur hepsi yaaa...