bebeğim kafasının üstüne düştü yardımm

Konusu 'Çocuk Büyütürken' forumundadır ve ayymme tarafından 5 Mart 2010 başlatılmıştır.

    5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  1. ayymme

    ayymme oğluma kardeş geliyor Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ne olursunuz içimi rahatlatın.9 aylık bebeğim halının üstünde otururken birden kendini arkaya attı.çok kötü kafası çarptı. çok korktum.3 saattir uyutmamaya çalışıyorum.artıkl uykusu iice geldi. davranışları normal tepkilerinde bi değişiklik yok ama korkuyorum.doktorunu arardım ama ulaşamadım . eşim senin yüzünden diye bana çok kızdı. kendimi affetmiyorum. çok kötüyümmmmm
     
  2. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  3. sarp

    sarp Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    357
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    davranışlarında sorun yok diyorsun düşünce ağladımı? eğer ağladıya cann yandığının farkında demektir bu da bilinç kaybı olmadığını gösterir ama bu gece sürekli takip et sabah henne dr götür ...
    ayrıca kusup kumsdığını d atakip et ...
     
  4. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  5. boncuklar

    boncuklar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    693
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    öncelıkle cok gecmiş olsun canım.uyutmaman ıyı olmuş.korkma hıçbişey olmaz.melekler korur onu.oğlum 5 yaşında altı aylıkken kendını beşikten attı hıçbışey olmadı.içinı ferah tut kafana cok da takıyorsan doktora gıdebılırsın.eşinde sana kızmasın. sen bılerek mı yaptın sankı.üzülme hadı annesı bebişinde etkılenır bak
     
  6. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  7. olivia

    olivia bazen gitmek en dogrusu, elveda KK ve sevdiklerm ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    5.097
    Beğenildi:
    5.651
    Ödül Puanları:
    238
    Canim icini rahat tut, iyiki haliymis, yani sert degilmis o kadar.
    Boncuklar arkadasin dediklerinin aynisina katiliyorum, kusma yoksa bilinci normalse sakin endiselenme, ama yarin bir hekime görün icin rahatlasin diye. Cok gecmis olsun.
    Bu arada suc diye birsey yok, cocuk bu tabiki düse kalka büyüyecek, isteyerek yapmiyoruz ya.
     
  8. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  9. ayymme

    ayymme oğluma kardeş geliyor Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    şimdi dayanamadı uyudu 4 saat geçti olayın üstünden ama. canı yandığı için çok ağladı.tepkileri normaldi ama çok korkuyorum. kafasını çarpınca çok kötü ses çıktı ..aklımdan gitmiyor.doktoruna da ulaşamadım. çok moralim bozuk. içime çok büyük sıkıntı girdi. ALLLAAHIMMM
     
  10. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  11. ayymme

    ayymme oğluma kardeş geliyor Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kusmadı bu arada. ama şimdiden sonra ne olur bilemem. eşimle de tartıştık bu yüzden .. çekti gitti.kavga ettik.allahım kafayı yicem. çok kötüyüm.. keşke bana bi şey olsa. ağlamaktan içim dışıma çıktı..
     
  12. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  13. boncuklar

    boncuklar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    693
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım kendine gel nasıl yanı sana bışey olsa kuzucuguna kım bakar?sakin ol.sanırım bu sızın ılk çocugunuz ooooooo daha neler yasayacaksınız benım ıkı tane.neler yasadık neler benım oğlum su içerken ölüyordu 10 aylıkken mosmor oldu.ben öldü dıye bayılmışım görümcem saglıkçı sagolsun o canlandırmıştı.bunlara alışmalısınız.eşinizde sakınleşir merak etmeyın bıraz fazla tepkı vermış yanı.
     
  14. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  15. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.761
    Beğenildi:
    37.888
    Ödül Puanları:
    463
    ne kadar stres olduğunuzu çook iyi anlıyorum, korkmayın hiçbirşey olmaz allahın izniyle.. her ne kadar acı verse de bebekler düşe-kalka büyüyorlar... ilk saatler önemlidir, sanmıyorum bu saatten sonra birşey olacağını.. hem yürümeye başlayınca ne kadar düşecek, şimdiden strese girmeyin..
    yanlız benim böyle konularda en çok kızdığım kavgacı babalar. ee ne de olsa çocuğu siz attınız yere, allahtan bir tek kendisinin vicdanı var, yoksa haliniz ne olurdu :eek:lmaz:
     
  16. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayymme
  17. zap_zup

    zap_zup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    3.108
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Bende çok dikkatsiz bir insanım daha kendim devamlı düşüp oraya buraya çarpıp duruyorm.Bi bebeğe sahip çıkmak ne kadar zor birşey.Ben kendim düştüğümde bile eşim dünya kadar kızıyo bebeğimiz düşse bizdede aynı sorun ortaya çıkar herhalde :eek: