bebeğim olsun istiyorum ama....

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve minik kelebek tarafından 24 Mart 2008 başlatılmıştır.

    24 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  1. minik kelebek

    minik kelebek evli,mutlu,çocuklu:) Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm kızlar,ben 1 senelik evliyim.2 aydır bebiş istiyoruz.bu arada ben 8 aydır filan iş bakıyorum ama hiç bi yerden cvp gelmediği için umutlarım tükendi.bebeğim olsun çok istiyodum,eşimde isteyince çalışmalara başladık.ama 3 gün önce eşim çalışmam gerektiğini,hamile kalınca beni kimsenin işe almayacağını bu yüzden bebek işni ertelememiz gerektiğini söyledi.yetişemiyorum artık dedi.ee biz niye 2 aydır uğraşıyoruz o zaman,ben kendimi çok hazırlamıştım dedim.o biliyomuş bu 2 ayda bebeğimizin olmayacağını.yaa böyle bişe varmı kafam öyle karışık ki.çünkü bebeğimin olmasını çoooook istiyodum.hatta bu ay yumurtlama takibi yaparak ilişkiye girdik.ve adetime 3 gün var.kasıklarım ara ara çok ağrıyo.hamileysem eğer istenmeyen bebek olacak sanırım.çok mutsuzum kızlar,lütfen bana bi akıl verin.şimdi ben bu kadar hazırlamışken kendimi vazmıgeçeyim bebeğimden.eğer hamileysem,eşime bu haberi vermek için sürpriz planları yaparken olanlara bakın.yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar...
     
  2. 24 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  3. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canım ne desem bilmiyorumki...Bence eşinle tekrar konuşmalısın...Eger gebeysen ona bunun güzel yanlarını anlatmalısın hem gebe olupta çalışan bir sürü kadın var..
    Gebelik hastalık değilki!! Son ayına kadar çalışabilirsin canım...Eger hamileysen şuan sakın ama sakın bebeğine kıyma böyle basit bir olay için..Bebek hasratiyle yanan o kadar çok Kadın varki..
    Allah yarımcın olsun canım..
     
  4. 24 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  5. ebruli80

    ebruli80 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Canım hakkında hayırlısı olsun.Hayat şartları çok zor eşinde mutlaka bi bebeği olsun istiyodur ama bi yandanda ya bakamazsam ya ona iyi bi hayat veremezsem diye korkuyordur.Erkeklerin çoğu maddi sebeplerden dolayı bebek istemiyoruz diyolar bence.Ama hamileysen sakın bebeğine kıyma derim.
     
  6. 24 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  7. minik kelebek

    minik kelebek evli,mutlu,çocuklu:) Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    barzey çok teşekkür ederim cvbın için.eşime hamile olsamda çalışabilirim dedim ama kimse beni işe almazmış.demekki bebek istemiyo şuan beni bu üzdü zaten,hem 2 aydır deniyoruz hemde çok istekli görünüyodu o da.ama ne oldu anlamadım birdenbire istemiyorum şuan dedi.aklım karıştı.ya hamileysem diyorum şuan.ama biliyomusun onun istememesine rağmen inşallah hamileyimdir diye dua ediyorum.yanlışmı düşünüyorum bilemiyorum.allaha dua ediyorum sadece hayırlı zamansa bebeğim olsun diye.şuan yapabileceğim tek şey bu.bu arada iş bakmaya başladım bile.
     
  8. 24 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  9. shoksheker

    shoksheker Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    canım hakkında hayırlısı önce
    2,5 senedir bebek hasretiyle yanıp kavrulan biri olarak beklemeni tavsiye ederim. eğer bu ay hamileysen eşinin de durumu anlayacağını düşünüyorum. eğer değilsen de durumu enine boyuna konuşmanız gerekiyor
     
  10. 24 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  11. benssenb

    benssenb Daima Şükür !!! Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hamişsen eşinde ne kaar tesine düşünsede sevinecek kabullenecektir ama hamiş değilse tek taraflı çaba yetmiyor bebiş için heleki senin durumunda stres altında zaten olmaz hakkında hayırlısı neyse ol olsun tatlım:KK66:
     
  12. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  13. elif445

    elif445 anne Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Bakalim Adetin Geçsin Hamile Olduğunu öğren O Zaman Eşinle Konuşursun...eğer Hamile Değilsen Biraz Zaman Geçsin Kendinizi Toparlayin ...
     
  14. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  15. minik kelebek

    minik kelebek evli,mutlu,çocuklu:) Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sağolun kızlar,iyiki varsınız.içim rahat şuan.adet tarihime 2 gün var,hayırlısı olsun diye dua ediyorum.eşimle dün konuştum.eğer bebeğimiz olursa çooook sevineceğini ama hamile değilsem işlerimizi yoluna koyana kadar ertelememiz gerektiğini söyledi.bebeğimize çok daha iyi bir hayat sunabilmek için.ayyy bunları o güzel gülümsemesiyle anlatınca ben hemen yumuşadım tabi.ama 3 gün surat astım,kafamı karıştırdığı ve kendimi bebeğime çok hazırladığım için.hala bebeğim olsun çok istiyorum ama babasının hazır olduğu zaman.çok teşekkürler arkadaşlarım,yanımda olup destek verdiğiniz için.
     
  16. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : minik kelebek
  17. BEBISIM

    BEBISIM Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canim eger hamileysen hayirlisi olsun degilsen dedigin gibi babasinin istemesini bekle cunku bizde 4 sene istemedik ve ben ilk soyledigimde tamam dedi zamani gelince onlar bizden cok istiyorlar
    hakkinda hayirlisi olsun
     
  18. 23 Haziran 2011
    Konu Sahibi : minik kelebek
  19. arakzo

    arakzo Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merak ediyorum soruyu soran arkadaşımo ay hamile kaldın mı bunu eşine nasıl söyledin ve ne tepki verdi ? yoksa işe mi girdin şu anki gündeminini merak ettim :) ama ne olduysa hayırlısı olmuştur .. sorumu okursan beni merakta bırakma.. bende hamile kalmak istiyorum ama benimde çekincelerim var maddi manevi insan hazır mı tam bilemiyor tabbi ama benim hakkımda da hepimz hakkında da hayırlısı olsun :)):KK49:
     
Benzer Konular: bebeğim olsun
Forum Başlık Tarih
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar kız bebeğimiz olsun istiyoruz ne yapmalıyız? 21 Aralık 2009
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar Bebeğim ultrasonda 10 gün geri :( Bugün 09:36
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar bebeğim iki hafta geriden geliyor Perşembe 12:25
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar 39.haftada bebeğim ters döndü 18 Eylül 2014
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar Bebeğimde böbrek genişlemesi varmış bi bakarmısınız lütfen 12 Eylül 2014