bebeğim polikistik böbrek

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve guLzari tarafından 30 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : guLzari
  1. guLzari

    guLzari Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba,

    ben şu an 8 aylık hamileyim.bebeğimin 2 böbreği de polikistik-multikistik.
    biz de akraba evliliği ,ilaç kullanımı yok.bizim hormon testleri de temiz çıktı.tahlillerde bi problemim yok.

    doktorlar bebeğin doğunca öleceğini söyledi.akciğerleri az gelişmiş,böbrekler çalışmıyor.sebebi de gendeki bir bozukluktandır dedi. ölünce otopsi yaptırıp sebebi araştırılsın dedi.henüz bir gen testi yaptırmadık.şu an amnion sıvısı çok az.min.

    sorum şu:
    bebeğim (ilk gebelik) doğum yöntemi nasıl olmalı?normal-sezeryan-normal epudrl???
    bebeğim yaşamazsa da yine bi dahaki gebelikte aynı sorunlar oluşur mu?
    tüp bebek yöntemiyle seçilen iyi genlerle bu risk ortadan kalkar mı?
     
  2. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : guLzari
  3. oglak75

    oglak75 2 kelebeğim,aşkım ve ben Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.808
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    gulzari benim anlamadığım canım bu sorunlar niye şimdi görülüyorda bundan aylar önce yapılan 20 haftalıkken yani ayrıntılı ultrasonda filan görmedi doktorun keşke daha önce teşhis edilseymiş belki bir çare bulunurdu bence bu doktorunun hatası canım genetik bir sorunsa akraba evliliği olmasada olabiliyor canım milyonda bir de olsa bu şans var evet bir dahaki bebeğinde de bu ihtimal var benim başıma geldiği için çok araştırdım canım benim bildiklerim bunlar geçmiş olsun allah yardımcın olsun
     
  4. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : guLzari
  5. guLzari

    guLzari Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    76
    14 haftalıkken cinsiyetini öğrenmeye gidene kadar hiç bi problem yoktu. 14. haftada mesane de 4 cm lik bir kistle ortaya çıktı. hem özel hastanamdeki doktorum hem doçent ir doktor alınmasını söyledi. 7 milyonda bir gözüküyormuş. yaşamla bağdaşmaz dediler. hatta 7 aylıkken ölecekti karnımda. 7. ay geçti . hala kımıldıyor.doğumdan sonra ölür diyorlar. tedavisi yokmuş. o kadar çok doktora ve sık kontroole gittimki..
    üstelik eşim de askerde şu an...
     
  6. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : guLzari
  7. ixire

    ixire Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    tüylerim ürperdi...hala kımıldıyor yazmışsın yaaa...allah yardım eder inşallah da ölmez ve iyileşir...genetik sorunlar her bebekte olacak diye bir şey yok bildiğim..tüp bebek öncesi de genetik sıkıntılı emriyolar eleniyor sanırım. bir sonraki gebeliği onun yönlendireceği şekilde bir dr.a danışarak yap istersen...çok geçmiş olsun, çok üzüldüm.
     
  8. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : guLzari
  9. Mune

    Mune Administrator Yönetici

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    27.664
    Beğenildi:
    58.925
    Ödül Puanları:
    663
    Konuyu Pedagoji bölümünede açmışsınız,konu tekrarı sebebiyle kapatılmıştır...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.