Bebeğim Sadece Rüyalarimdasin

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve duygu2008 tarafından 23 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : duygu2008
  1. duygu2008

    duygu2008 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.141
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba Kizlar Sizinle Paylaşmak Istediğim Dün Gece Gördüğüm Rüyam Ve Hissettiğim Duygular.dün Gece Sabaha Karşi Rüyamda 1.5 Yildir Istediğim Ama Gelmeyen Bebeğimi Rüyamda Gördüm O Kadar Güzeldiki Sanki Gerçek Gibiydi Inanirmisiniz Kokusunu Bile Hissettim Ve Hala O Cennet Kokulu Bebeğimin Kokusu Burnumda.kuçağimda Taşiyordum Onu Bi Erkekti Gözleri Ve Saçlari Siyahti Ki Ben Ve Eşim Sarişin Ve Mavi Gözlüyüz Kokladim Onu çok Güzel Kokuyordu O Kadar Mutluydum Ki O Kadar Güzel Bi Duygu Ki Anlatamam Size Sonra Onu Yataği Yatirdim Kafasi çok Az Yüksekte Kalmiş Diye Düzelttim Ve öyle Baktim Ona Ben Kiz Bebeğim Olsun çok Isterim Ama Rüyamdaki Erkekti Ama Gerçekten Evlat Sevgisini Rüyamda Hissetmeme Rağmen Kiz Erkek Farketmiyormuş çünkü Senin Varligin O Senin Yavrun Ikiside Ayni Bunu Anladim.sonra Uyandim Ve Hüngür Hüngür Ağlamaya Başladim Sabaha Karşi Eşimde Beni Teselli Etti Merek Etme Zamani Gelince Olacak Dedi Ve Bebeğimi Görmek Için Tekrar Uykuya Daldim Gördümde Yine Kucağimdaydi Hatta Babaanemler Falan Görmeye Geliyorlardi Okadar Mutluydumki Bütün Gün Etkisinden Kurtulamadim Işte Böyle Inşallah Arkadaşlar Allah Isteyen Herkeze Kiz Yada Erkek Hayirli Evlatlar Verir Dua Eden Ellerimizi Boş çevirmez Inşallah En Kisa Zamanda Hepimiz Hamiş Kaliriz
     
  2. 23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : duygu2008
  3. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    allah tüm isteyenlere nasib etsin inşallah bizede inşallah.... bende bebeğimi bekliyorum...gelicek bi gün biliyorum.... sabırla .... geleceği güne hazırlanıyorum..... henüz hamiş bende değilim...ama olacak biliyorum.... bunu hissediyorum....gel artık meleğim seni çok özlüyorum....bende sadece rüyalarımda görüyorum.....
     
  4. 23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : duygu2008
  5. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    allah tüm isteyenlere nasib etsin inşallah bizede inşallah.... bende bebeğimi bekliyorum...gelicek bi gün biliyorum.... sabırla .... geleceği güne hazırlanıyorum..... henüz hamiş bende değilim...ama olacak biliyorum.... bunu hissediyorum....gel artık meleğim seni çok özlüyorum....bende sadece rüyalarımda görüyorum.....senağlama...
     
  6. 23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : duygu2008
  7. femmepetal

    femmepetal when There is better,good is not enough Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.777
    Beğenildi:
    723
    Ödül Puanları:
    153
    canlar,
    üzülmeyin ama yaa bakın ben de hep eşime derdimki bizim bir bebeğimiz olacak ama ne zaman bilmiyorum derdim ama hep olacağını biliyordum biz 2 yıldır evliyiz ve benim eşim 2 yıldır şehir dışında görev yapıyor yani biz sadece 1 hafta aynı evde kalabildik ve benimki gitti,çok zor ve stresli bir görevi var hani bu aralar haberlerde hep görüyoruz ya açık açık söylemek istemiyorum pek .2 ayda bir 15 gün izine geliyordu ve siz düşünün onun izni benim yumurtlama dönemime denk gelecekte biz bebek sahibi olacağız zaten izine geldiğinde bilirsiniz pek evde duramıyorduk...Biz bebek denemelerini 2 şer ay arayla yapıyorduk,ben yumurtlama dönemlerimi 2 yıl yalnız gecirdim hep.Yani diyeceğim bu kadar imkansızlıklar için de bile ben herşeyden artık vazgecmişken bebeğim bana geldi...Marta kadar yanımda eşim ama marttan sonra geri görevine gidecek.Ben hamilelik dönemimi de yalnız geçireceğim,bebeğim için herşeyi göze aldım...Bebeğinize inanın allaha güvenin tam vazgectiğiniz ay ,bu ay olmasın,bu ay olmaz,bu ay hiç umudum yok dediğiniz ay o silik 2. çizgiyi göreceksiniz...Dualarım sizinle...
     
  8. 23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : duygu2008
  9. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    mommycim.... inşallah canım yaaa..... allah razı olsun ... dualarını eksik etmediğin için ve güzel yüreğin için; allah ne muradın varsa versin inşallah....