Bebeğim sürekli uyuyor normal mi????

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve nurcandogu tarafından 1 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  1. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    çok ilginç gerçektennnnnnnn
     
    Son düzenleme: 25 Temmuz 2011
  2. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  3. karamelito

    karamelito Guest

    mutlaka doktor kontrolünüz vardır, sarılığı olmadığından emin olun. çünkü sarılık olan bebekler çok uyurmuş.
     
  4. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  5. nurcandogu

    nurcandogu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    363
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sarılık var bebeğimde zaten perşembe kontrolumuz var tekrar. geçen gün kan alıp baktılar değerleri normal çıktı..
     
  6. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  7. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    kan şekerinin düşmesinden dolayı uyuyo yenidoğanlar genelde dikkat et sık sık emzir emzirdikce geçicek istesede istemede emzir ayaklarını sık kulak arkalarını gıdıkla bi şekilde emmesini sağla.egerki saglıgında problem yoksa da uyuyosa bence tadını çıkar bi kaç güne gaz sancıları başlar..
     
  8. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  9. tilsim_23

    tilsim_23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ewet cnm sıksık emzir gece bile sık sık kalk emzir arkadaşın dediği gibi ayak topuğunu sık burnunu sık yavaşça,özlelliklede kulaklarından çok huylanıyorlar kulaklarınla oyna 7-8 kere bile çekse yeterli ama sen sık sık emzir zaten sarılık kan şekerinin düşüklüğünden meydana geliyo ve bebekler bu yüzden uyuyormuş sen pes etme emzir sürekli...
     
  10. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  11. xxh.ydxx

    xxh.ydxx canım kızım melisimmm Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.613
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canımbenimki günü dolana kadar hiç uyanmadı emdiremiyodum bile öyle hiç hareketetmeden yatıyodu gece acillre bile getirdim nresini sıkarsan sık uyanmıyodu artık uyurken kaşıkla veriyodum agzına hiç korkma geçecek bu zmanlar ben çok yıpratmıştım kendimi şimdide uyusun diye bakıyorum
     
  12. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  13. huzur84

    huzur84 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim bebeğimde bir ay erken dünyaya gelmiş 40 gün nerdeyse gün boyu uyuyordu naparsak yapalım uynamıyordu bende diğer bebeklerle kıyaslayıp ağlardım neden acıkınca bile uyanmıyor diye 40 gün binbir zahmet uyandırıp emzirdim 40 gün sonra gözleri açıldı.hiç üzülme normal canım uyuması büyüyünce uyusun diye gözünün içine bakıyorsun.
     
  14. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  15. aynelhayat

    aynelhayat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Valla aynı sorunu bende yaşadımm ama benimkinde sarılık vardı ve dr 2 saaatte bir mutlaka emzirmemi söylemişti istersen sende değerlerine bi baktır. eğer kandaki bilirubin değeri yüksekse yani sarılığı yüksekse tehlikeli, olabilir. onun için ihmal etme derim ben canım. bebeğinle sana hayırlı ve sağlıklı günler diliyorum...
     
  16. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  17. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.649
    Beğenildi:
    32.621
    Ödül Puanları:
    463
    bence normal zaten yeni doğan en az 20 saat uyur, için rahat etcekse dr ye de danış tabii
     
  18. 6 Aralık 2009
    Konu Sahibi : nurcandogu
  19. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.649
    Beğenildi:
    32.621
    Ödül Puanları:
    463
    ben 3-4 saatte emzriridim açıkmış olduğu için uykusundada alırdı