bebegim ters duruyomus

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve basakk600 tarafından 6 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  1. basakk600

    basakk600 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bugun kontrole gıttım hersy yolundaydı bebegim 840 gr olmus doktorum herseyı normal dedı tek sorun ters donmüs olması dedı. 25.haftam bıtıyo duzelirmi zamanla
     
  2. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  3. leadangel

    leadangel Tuğkanın annesi Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.015
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ters derken nasıl ters anlamadım ben doğum pozisyonumu almış almmaışmı yoksa
    yani benim kzuzum 22 den beri hep doğum pozisyonu alıktı ve drum değişebilir demişti ama değişmemeişti artık böyle kalır derken 32 deki randevumuzda asıl doğum pozisyonu alması gerektiği haftada ters yani kafası yukarı gelmişti 36 haftaya kadar dönmesse doğum pozisyonu almassa yani sezeryan olucam bebklere hiç belli olmuyorki hele sen daha 25. haftadasın senin kuzun daha kaç türlü olur bunu şimdiden sorun etme sezeryana gün veriyorum ve ogün dönüyor dedi drum 38 haftada düşün tammen bebile alakalı bende bekliyorum doğum pozisyonu almasını belkide almıştır çünkü anlık bir olay bebişler için bu durum
     
  4. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  5. basakk600

    basakk600 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ters derken kafa yukardaymıs umarım dedıgın gibi olur degisir
     
  6. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  7. Elis

    Elis Guest

    ama cok erken degilmi dogum pozisyonuna gelmesi icin,.yani bu aylarda asagidami olmasi gerekiyo kafasi,,,,,,,,:uhm:
     
  8. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  9. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    farketmez ki şuan erken her türlü durur bebeğin.benim de aşağı kafası duruyordu ama o an sadece.sonra değişti. şu an 29 haftaya girdim, meleğim kıpır kıpır.
     
  10. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  11. EliFatihEFU

    EliFatihEFU Rabbim herkese nasip et ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.389
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    73
    bu haftalarda karninda yer oldugu icin en genis zamandasiniz bebeginiz karninizin icinde dans eder gibi her pozisyonu alabilir..
    sadece o anlik assaya dönmüstür..daha cok döner merak etmeyin...
     
  12. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  13. basakk600

    basakk600 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    saolun rahatlattınız benı
     
  14. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  15. bitanelerim

    bitanelerim yavuz hatice Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    169
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim bende 30 haftmada gitim banada ters duruyo dedi bende bilmiyorum naparsak banada 15 gel tekrar bakacam dedi dönmesse sezeryan dedi canım inşallah hayırlısıyla rabbim kucamıza aldırır
     
  16. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  17. basakk600

    basakk600 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benımde cagırdı 15 gun sonra bakalım nolcak benımdew doktorum aynı seyı söledı dönmezse sezeryan dedı ama arkadasların dedıgı dogru daha var bakalım umarım duzelırler
     
  18. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : basakk600
  19. leadangel

    leadangel Tuğkanın annesi Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.015
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    25, haftada daha çok erken ooo ben 34 teyim yine umudum var sen hemen dur daha