Bebeğime;

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve hxuxrrem 2000 tarafından 15 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  1. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    Benim Canim , Seni Bekliyorum Daha Doğmadin Hatta Belki Oluşmadin Ama Ben Seniçok Seviyorum . Bebeğim Benim.... Annesinin Kuzusu..... Tatlişi..... Dr. Gittim 8 Ocakta , Dr. Yumurtami ölçtü Ve Görüntüledi. Sonra Bana Verdi Ulturasan Resmini.. Her Ay Olduğu Gibi..... Ben Kendimi Ulturason Resminle Konuşur Buldum... Daha Bebek Bile Değil Sadece Yumurta .... Ayyy Kizlaaar çok Fenayim.. çok ümitsileştim Artik Hatta Biktim. Her Ay Vazgeçiyom Dr. Gitmekten Ama Ya Bu Sefer Olursa Deyip Yine Dr Yolunu Tutuyorum....dün Ne Güzel Kendimi Iii Hissediyodum , Hatta Bi Ara Hamiş Bile Olduğumu Hissettim.çok Mutluydum... Ama Bu Sabah Uyandum çok Kötü Hissediyodum Yine Boşa ümitleniyomuş Gibi Bana Bu Günüm Berbat Geçiyooo ... Bu Ayda Yoksun Galiba Bebeğim .... Ne Olur Orda Ol.... Seni Hissedeyim ...... Ne Olur ...... Annen ,anneciğin Yalvariyo Sana Bebeğim..... Gel Artik....
     
  2. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  3. E.L.XIX.F.T.G.

    E.L.XIX.F.T.G. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ya Biz Ne Yapalim Bacim Senin Kizin Seni Teselli Eder Biz Daha Ilk Bebişimizi Bulamadik Inşallah Hamile Kalmişsindir Canim Dilerim Allahtan Kimsenin Kucaği Boş Kalmasin
     
  4. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  5. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Tatlım yaaa yapmasenağlama
    Bende aynı durumdaydım lütfen topla kendini.Moral çok önemli biliyorsun değil mi?
    Olacak Rabbim gününü bekliyor ne olur sen ferah tut içini.:1hug:Ne olur
     
  6. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  7. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    canım şimdi böle düşünüyosun ama başa gelince öle olmuyo inan , aradan 9 yıl geçti bende önceleri senin gibi düşünüyodum - aman nasılsa benim bebişim var. deyip duruyodum şimdi işler değişti.... inan bebek istemenin sayıyla alakası yok.hatta yaşla bile alakası yok allah kimsenin başına vermesin.... çok güç bi durum....
     
  8. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  9. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    walla elimden geleni yapıyorum.... moralin ne kadar önemli olduğunun bilincindeyim... ama pisikolojim buna müsade etmiyo... dün ne kadar iiidim bide bu güne bak...... dibe vurdum.....yine..... allahım ne olur o mucizene benide ulaştır...... aminnnnnn...
     
  10. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  11. aysima81

    aysima81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    :çok üzgünüm:eek:y kiyamam guzelimya ne kadar icten ve samimi aktarmisin duygularini.okuyupta duygulanmamam imkansiz.canim insallah en kisa zamanda insallah anne olursun.
     
  12. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  13. zelixsx82

    zelixsx82 RABBİME SONSUZ ŞÜKÜRLER.. Pro Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım seni çok iyi anlıyorum çünkü benimde bir oğlum var ama ikinciyi sabırsızlıkla beklıyorum bende 4 aydır denıyorum ama malesef yok bakalım bu ay ne olur inşallah sende bende hamişler listesine yazılırız güzelim umudunu kaybetme
     
  14. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  15. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    teşekkür ederim inan çok fenayım...
     
  16. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  17. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    canım olsun, işallah da beklerim ben bebişimi...üzülüyom hemde çok.... dualarda adaklarda buluyom bazen teselli.. ama yanımda olup moral vermeniz beni bi nebze rahatlatıyo..... sağ olun canlarım...
     
  18. 15 Ocak 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  19. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    amin canım........ allah bağışlasın yavrunu .......sen beni anlıyorsundur.... çok bunaldım .... artık.... işallah bu ay yüzümüz güler...