bebegımı kaybettıgım ıcın kendımı sucladım

Konusu 'Duyuru : Maalesef bebeğimi kaybettim : (' forumundadır ve utku tarafından 22 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : utku
  1. utku

    utku Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    945
    Beğenildi:
    142
    Ödül Puanları:
    113
    kızlar ben evlendıkten sonra kısır olabılırmıyım dıye merak ettım.esıme korunuyorum dedım tabıkı korunmadım.10 gun kocam yanımdaydı denedım ve sonuc pozıtıf.bu arada esım sehır dısında calısıyo memur gıttıgı yer es goturulmıcek bıyerdı.bende annemde kalıyodum.maceramız basladı.kocam sevınemedı hamıle oldugumu duyunca cunku hazır degıldı ve yanımda olamıcaktı.cok uzuldum.herkes dıyo ya hamıleyım dedım havalara uctu kocam dıye.ben onu yasayamamıstım.kendıme dok.buldum ve gıttım annemle bırlıkte.ultrasonda goremedı kızımı.kan testınde cıkıyodu ama.dıs gebelık senınkı dedı dok. bır hafta dıs gebelık alınacak teshısıyle yasadım.son randevum ve son ultrasonumda kızım goruldu.okadar alısmısım kı dıs gebelık olayına onada sevınemedım.aptallastım ıdrak etmem uzun surdu.sonra mıde bulantıları basladı bende felaket bır sekılde tabı.gun asırı serumlar vs vs kızım oldu 5.5 aylık.4.5 aylıkken esım gorevden 1 haftalık ızne geldı muayeneye gıttık gordu ızledı uzun uzun.nasıl mutlu anlatamam benım kızım melegım dıyodu.hazır degılım dıyen adam gıttı sankı delı gıbı bebek ısteyen adam geldı yerıne.dogunca nasıl operım cok kucuk olur dıyıp duruyodu.neyse uzatmayım 5.5 aylıkken gece kanamam oldu cok az.dok.dınlen der dıye dusunuyodum.malleseeeeeeeeeeeef rahım 4 cm acılmıs kese dısına cıkmıs.normal dogumla alıcaz bebegı dedı dok.tabı yıne annem yanımda esım yok.gorevde.aradım ve durumu anlattım aglamıcam dıyodum tutamadım kendımı kocamda oyle tabı .sunı sancı takıldı odaya aldılar beklıyoruz ne agrı ne sancı bıseyım yok.2 saat sonra basladı sancılar.hemsıre geldı panık yapma suyun patlıcak bıze haber ver korkma dedı gıttı.ben zaman gecsın dıye tv ızlıyorum.tabı sancılar bı cogaldı tv hıkaye oldu.altımda ıslaklık hıssettım anneme hemsıreye soyle bısey akıyo dedım.kızım bu arada hala tekmelıyo ama.yasıyo.bu haksızlık degılmı.benım bedenımdekı rahatsızlık yuzunden kızımın yasamaması.cok sucladım kendımı.gelen su degılmıs kanamam baslamıs.zor goturduler amelıyathaneye kapıda kan kaybından gıtmısım ben.gozumu actım sancılar cok kan verılıyo bana.dok.cocuk ters dedı ıkın dıyolar bu arada.dok.bebegı cevırıyo ben acıdan bayılıyorum ayıltıyolar.hemsıre soyledı kızım 4sn yasamıs ve olmus.sonuc 3 unıte kan verdıler.bıde bebgımın olusunu.2.5 yıl gectı aradan hala unutamadım.sımdı hamıleyım 22 haftalık.3 aylıkken rahım agzı dıkıldı ve hamılelıgım ıyı gıdıyor.yıne kızım olucak allahım nasıp ederse.anladımkı allah ol derse oluyo bosuna kendımı suclamısım.sımdı kızımın gelmesını beklıyorum heyecanla ve korkarak.
     
  2. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : utku
  3. seko4517

    seko4517 can oglum, bal oglum Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canim kalbini ferah tut
    insALLAH bu bebegin saglikli bi sekilde dogar
    hayirlisi olsun
    kafan rahat olsun
     
  4. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : utku
  5. Kara_Sevdam

    Kara_Sevdam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.320
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inşaallah
    bende bebişimi kaybettim
    aklıma geldi dayanamadım
    tutamadım göz yaşlarımımafoldumben
     
  6. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : utku
  7. akpak

    akpak maşallah kızıma Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    tatlım ben de 8 aylık bebeğimi kaybettim
    şimdi bebek bekliyorum şubatta inşallah (galiba senin de şubatta. şubat annelerine gelsene topiğimiz çok güzel) o günler unutulmuyor tabiki ama yeni bebeğimizi üzmemek için hatırlamaktan kaçmalıyız değil mi? Allah kimseye yaşatmasın o günler çok acı doluydu. inşallah bebeğini kucağına aldığında bizlerle mutluluğunu paylaşırsın. öptüm tatlım
     
  8. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : utku
  9. aabeyazmelek

    aabeyazmelek YA HAY YA HALIK Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.316
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım başın sagolsun melegin melek kardeşini göndermiş kucagına aldıgında onun kokusyla mutlu olacagın günleri düşün allahım kızını sana bagışlasın stresten uzak durmaya çalış