Bebeğimin alışkanlıkları

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve mersel tarafından 21 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  1. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    Arkadaşlar , 18 ağustos doğumlu , 2 aylık bir kızım var.
    Gaz sancılarımızdan dolayı huzursuzluğumuz hat safhada.
    Sallamadan uyutamıyoruz, yani iki kişi olmadan uyuması zor. Hatta imkansız olabiliyor.
    Elde sallıyoruz. Yalancı emzik kabul etmiyor.
    2 aylık olduk , fakat doktor hariç sokağa herhalde 4-5 kez çıkmışızdır, o da ağlayarak dönmüşüzdür.(Kendi arabamızda)
    Şimdi, sizlere soruyorum ;
    Bu sallanma işini biraz büyünce bırakırmı dersiniz, çünkü ben işe başlayınca annem bakacak ve tek kişi olacak. Ağlaya ağlaya ayağa mı alışmalı ?
    Yalancı emzik kabul etmiyor, biraz büyünce alır mı?
    (Büyümeden kastım 3-4 aylık olunca)
    Sokağa çıkmamamız normal mi? Sizler ne yapıyorsunuz , geziyor musunuz?
    Kızımın kırkı çıktı sadece bir komşuya gidebildim.
    Hatta evime misafir bile kabul etmek istemiyorum. Gelmek isteyen olunca huzursuz oluyorum...
    Ne zaman bitecek bunlarr...
     
  2. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  3. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    benim oğlum 5 gün sonra 4 aylık olacak ve biz hala doktor hariç bir yere gidemiyoruz gittiğimiz her yerde kıyamet kopuyo senin bebeğinde muhtemelen kolik sallanma huyunun pek geçeceğini sanmam uzun bi müddet bende bu konuyu açıp sordum daha büyük bebeği olan annelere çoğu hala aynı şekilde uyuyormuş eltimin oğlu 2 yaşında o da gazlı ve kolikti hala sallanarak uyuyo ve daha da kötüsü çok huysuz olduğu için sallanıp sakinleştiriliyo uyanınca bizimkiler öyle olmaz inşallah :KK43:
     
  4. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  5. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bende bebeğimi yalancı memeye alıştıramadım bu arada böyle çok zor oluyo
     
  6. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  7. ELXIXFNAZ

    ELXIXFNAZ Meleklerim Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.358
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    benim bebeğimde çok gazlıydı ilk aylar bende dr. kontrolü hariç bir yere gidemiyordum markete gitmek lüks geliyordu onuda kızım uyuduğu zaman anneme bırakıyordum.. beraber çıktığımızda da korka korka çıkıyordum.. düzeliyor merak etme, gaz sancısı azalacak.. benim bildiğim ilk 3 ay çocuk alışkanlık kazanmıyor zira bende battaniyeyle çok salladım .. alışmadı büyüdükçe rahatlayacaksın
     
  8. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  9. ELXIXFNAZ

    ELXIXFNAZ Meleklerim Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.358
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    emziğide alıştırma almıyorsa sonra bide bırakmayla uğraşıyorsun emmeye çokmu düşkün
     
  10. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  11. cicek11

    cicek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aaaaaaaaaaah ah,4 aylık olduk ama bu kolik olayı maalesef insanı iyice psikopat yapıyo:KK43:(((
    biz daha yeni yeni başladık dışarı çıkmaya.O da yakın arkadaşlara..durmaz huysuzlanırsa falan hemen kalkabileceğimiz ve bunun ayıplanmayacağı yerlere...
    sallama olayı bizde de aynen mevcut.üstelik biz sadece uyusun diye değil,uyuduğu sürece uyanmasın diye de sallamak zorunda kalıyoruz yoksa anında uyanıyor.bu kolik meretiyle ilgili ne topikler açtım ben.ama artık sora sora bıktım.geçecekse geçecek,geçmeyecekse de mecbur çekeceğiz.
    Size de öyle geliyor mu bilmem ama,sanki bana tüm bebekler böyleymiş gibi geliyor artık.mutlu,huzurlu,uyuyan ağlamayan bir bebek sanki ütopik bir düşünce gibi:KK43:(ben öğretmenim ve işe başlayamıyorum bu yüzden.durumumuz müsait olmasa da ücretsiz izin almam gerekecek bu ayın sonunda.annem bakacaktı ama tek başına olacak gibi değil.Allah hepimizi kurtarsın arkadşlar..
     
  12. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  13. mugumugu

    mugumugu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Bende kesinlikle ilk 3 ay dışarı çıkamadım . Şimdi 9 aylık hala da zor insan evinde daha rahat oluyor . Yatması sorun , yemeği sorun dışarlarda ben çok zorlanıyorum . Sallamaya gelince bende ayakta salladım şimdi şimdi alıştırıyorum yanında duruyorum başardım uyuyo son bir haftadır . Bence daha erken salla bebeğini özellikle gazlıyken ne yollar denedik bizde .
     
  14. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  15. mersel

    mersel ikinci kez anne oluyorum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    ıyi barii arkadaşlar , vallahi şu sallama olayı sadece bende var sanıyordum:) Demek herkesler yapıyor. Benim derdim, işe başladığımda anneme bırakmak, o nasıl başedecek. Artık demirden bir aparat yaptırmayı düşünüyorum, beşik yapılabilecek bişey. Annem içine koyar, ellde sallar gibi olur herhalde.
    Kızımın kıyafetleri küçüldü, kaç gündür çıkıp alacağım bir türlü fırsat vermiyor, babasıyla birlikte alalım diyorum ama ne mümkün, birimizin mutlaka evde olması lazım. Hafta sonu bebişi de aldık çıktık, çıkmaz olaydımmm mahvetti benii ağla ağla.. Dedim bir daha mı seninle çıkmak, 1 yaşına gel öyle:)
    Allah yardımcımız olsun arkadaşlar...
    Herşeye rağmen mükemmelllerrrrrrrr...
     
  16. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  17. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    101
    Ödül Puanları:
    198
    benim görümcemde çok çekti o da hiç bir yere çıkamazdı evde geçirdi kız 3 ayını dolu dolu.
    bebek hamakları var canım internetten absit bir şey aldılar ondan.hamakta sallandıkça hem hoşuna gitti hemde huysuzluğu azaldı zamanla.yani onlar marka bir şey de almadılar.50-60 civarındaydı aldıkları.
    gazlı bebekler maesef sallanarak gazları dağıldıkları için sallanmayı seviyorlar.
    Allahım güç kuvvet versin hepimize.zor iş velhasıl..
     
  18. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : mersel
  19. defnedamla

    defnedamla 24 Temmuz 2009 saat 08.00 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızımın 3. ayı bitmek üzere, gaz sancılarımız kalmadı gibi. zinco, nurse harvey, elma yağıyla masaj, banyo yaptırmak denediğim çözüm yollarıydı, hiçbiri çare olmadı, sallayarak uyutmadım ama her akşam 3-4 saat arabayla şehir turu yaptık. gaz sancısıyla ememediği için hem aç kalıyordu hemde uykusuz arabadayken emzirince karnı doyup sızıyordu sancısıda hafifliyordu belki ama zordu sonuçta. ilk üç ay aldığım kıyafetler hep abuk sabuk şeyler, arkadaşlardan biri yazmış ya kıyafet alamıyordum diye, bende alışverişe çıktığımda hep ağladığı için aceleyle neler almamışım ki. şimdilerde çok şükür rahatız, doktorum gazın ilacı yok çekeceksiniz demişti, gerçektende öyle oldu,