Bebeğimin kafası 2 ay önde çıktı..sorun mudur bu kızlarr???

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve Tugbademir tarafından 19 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  1. Tugbademir

    Tugbademir aşkım, oğluşummm..iyi ki varsınız... Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ben çok korkuyorummm..bir sorun teşkli eder mi??bi de özel hastaneye gittim doktoruma inşallah normal olur doğumum dedim..bana dedi ki bu kadınlar neden normal doğum ister anlamam dedi..ay sinirlerim bozuldu kafam karıştı..bi de bebişimin kafası normalden büyük çıkınca moralim bozuldu..böyle bir durumda olan arkadaşlar yanıtlarsanız sevinirim..
     
  2. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  3. Tugbademir

    Tugbademir aşkım, oğluşummm..iyi ki varsınız... Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar pardon başlığım yanlış olmuş dalgınlık işte..2 hafta önde çıkmış yazacaktımm:)))
     
  4. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  5. simten81

    simten81 zarif anne olucam Üye

    Katılım:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    önemli değil zaten her yeri ayrı bi hafta çıkıyor göbeği başı boyu. 2 ay diyince ben yazmak istemedim çok üzülmüştüm. hamile hamile insanların yüreğini ağzına getiriyorsun sempatiksalakcinni doğru yaz gıız alsanaalsanasmile
     
  6. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  7. aylinersan

    aylinersan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşım oğlumunda kafası büyüktü.senin dediğin gibi iki hafta kadar.bir sorun olmadı.Şimdi iki buçuk yaşında ve kafası gayet normal ölçülerde..
     
  8. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  9. Tugbademir

    Tugbademir aşkım, oğluşummm..iyi ki varsınız... Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sağolun kızlar..içim rahatladı walla..şey dicem aylinersan sen normal mi yaptın yoksa sezeryan mı??ay ben doktoruma sinir oldum yaa..direk sezeryana yönlendirdi benii..:KK43:
     
  10. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  11. aylinersan

    aylinersan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    benim sezeryan oldu. ama normal doğum olmadığı için mecburi sezeryan yanii.ama tıp fakültesinde normal yapabilirsin demişlerdi.Hani kimse bası büyük normal olmaz falan demedi.
     
  12. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  13. Tugbademir

    Tugbademir aşkım, oğluşummm..iyi ki varsınız... Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederimm cnm benimm..iyi ki kadınlar kulübü var iyi ki varsınız:)))sizi seviyorumm..
     
  14. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  15. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    bende bu dr lar neden sezeryan diye diretirler onu anlamıyorum..gerçi sebebi belli..ekstra para..
    bence endişe etme ultrasonda genelde 2 hafta önde çıkabiliyor kafası..benimkide öyleydi.normal yaptım şimdi görsen minicik bir kafa tası var
    :)))
     
  16. 19 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  17. Tugbademir

    Tugbademir aşkım, oğluşummm..iyi ki varsınız... Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canımm saolasın..evet haklısın para ön planda..diğer ülkelerde zorunlu olmadıkça sezeryan yapmazlar burda maşallahh.....her neyse inşallah sağlıklı bir şekilde tüm bebeiş bekliyenler alırlar kucağına bebişlerini..saol tatlım cevabın için bi rde şey sorucamm sana bu çift yönlü anadizi var ya biliyosundur belki bebişin de varmışş allah bağışlasın..kullanıyomusun veya kullanan tanıdığın var mı memnunlar mı canım???
     
  18. 20 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Tugbademir
  19. AdayAnneyim

    AdayAnneyim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2010
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    63
    + 1
    Aynen...
    neden diretiyormu$uz clk clk clkss...

    Hmm.. bunu ilk kez duyuyorum arkada$im, bi sonraki kontrol da diger yerler normal geli$iyorsa sorun etme bence. Içim rahat olsun diyorsan ba$ka doktora da gidebilirsin.