bebeğimin kakasında kan var:(

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve acibiber2053 tarafından 25 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Konu Takipcileri:
Bu konu 1 kullanıcı tarafından takip ediliyor.
    25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  1. acibiber2053

    acibiber2053 kış büyüsü... Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bebeğimin dünkü kakasıyla sabah ki kakasından kan var. ateşi yok ishali yok sizce ne olabilir hiç bu problemle karşılaşan var mı lütfen yardım edin.
     
  2. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.407
    Beğenildi:
    20
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım çok geçmiş olsun.
    alyada da sümüksü bir yapı vardı araştırırken gözüme bir kaç şey takılmıştı onları paylaşayım seninle..
    en büyük ihtimalle tahrişden dolayı kan oluyormuş..kabızlık vs çekti mi bi kaç gün?eğer öyleyse kan olması normal olabilirmiş..
    2.side enfeksiyon kapma riski sözkonusu.amip olabilir.bu da ufak bir antibiyotik tedavisi ile geçebilecek bir durum.gaita testi idi sanırım onu yaptırman lazım.yalnız kakasını takip et..sürekli mi oluyor..yemesi nasıl?amip de bildiğim kadarı ile iştah kesiliyor tamamen..kusma olabiliyor.
    korkma canım takip et.eğer tekrar kakası kanlı olursa doktorunuza ulaş ve tahlil iste..
     
  4. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  5. acibiber2053

    acibiber2053 kış büyüsü... Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım kakası kabız değil birazcık yğundu ama kabız değildi.iştahı normal yani emiyor güzel ek gıdayı yiyiyor. kusma dersen her daim var hatta biraz azaldı bile. doktorumuzdan bugün randevu almakta çok zor ama aradık belki araya sıkıştıracaklar.uf çok endişeliyim
     
  6. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  7. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.407
    Beğenildi:
    20
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    endişelenme canım..nette biraz araştırırsan görürsün önemli bir şey olmayacak..Allahın izni ile.
     
  8. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  9. ssduyar

    ssduyar Efe'm Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Büyük ihtimalle poposunda çatlak var (fissür) gördüğün kan ince çizgiler halinde ip gibi falansa fissür deniyor. benim bebek 4 aylkken ishalden sonra öyle oldu. Batikonlu ılık suyla oturma banyosu yapmalısın, bir de çocuk acı çekmesin diye anstol krem sürersen acı hissetmez canım. ben de çok korkmuştum. oturma banyosu çok çabuk iyileştiriyor
     
  10. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  11. acibiber2053

    acibiber2053 kış büyüsü... Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah canım ya dua et bol bol bizim için
    ilk kanamasında ip gibiydi şimfi birazcık daha nokta nokta sanki inşallah dediğin gibidir bizde kolayca atlatırız bu durumu.evet ya anne yüreği işte yavruma azıcık bir şey olsa hemen endişeleniyorum
     
  12. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  13. caycan

    caycan İbrahim Deniz'im Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bizdede aynısı omuştu.ama sen genede kaka tahlili iste.belki bizimki gibi çatlak değildir. eğer ççatlaksa oturma banyosu gerçekten ii geliyo.bizede dr 2 krem verdi karıştırıp sürüyoz.bir ay olacak hala tam geçmedi.bişey sokmuyosun demi poposuna,ya kabızlıktan yada bişey sokunca olurmuş.bizde kabılıktan ıkınma yüzünden olmuştu.geçmiş olsun..
     
  14. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  15. acibiber2053

    acibiber2053 kış büyüsü... Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi dr dan geliyoruz dışta çatlak yok içeride var mı diye çocuk cerrahına yönlendirdi.ama bizede oturma banyosunu önerdi.popusuna falan bir şey sokmadım zaten kakmızda normal inş ufak tefek bir şeyle atlatırız
     
  16. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  17. caycan

    caycan İbrahim Deniz'im Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    933
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah canım.kakası tahlil edildimi peki canım..
     
  18. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : acibiber2053
  19. acibiber2053

    acibiber2053 kış büyüsü... Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayır canım direk cerrahiye yönlendirdi.ve biraz önce kakasını yaptı yine kanlıydısenağlama