Bebeğimin tekmeleri Kızlar bakın..

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve 19KasimBhr tarafından 10 Mart 2008 başlatılmıştır.

Konu Takipcileri:
Bu konu 1 kullanıcı tarafından takip ediliyor.
    10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  1. 19KasimBhr

    19KasimBhr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba kızlar ben geçen hafta bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlamıştım sabah ve akşamları özellikle çok belirgindi 3 gün aynı sürdü ama 3 günden sonra hiç hissedemiyorum:uhm:
    Sırf içim rahat etsin diye cmt günü doktora gittim.Doktor herşey normal dedi ama ben hala hissedemiyorum ..

    Bu normalmidir neden geçen hafta başları hareketler çok belirginlen şimdi hiç yok..

    yaşayanlar lütfen yazın..
     
  2. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  3. tatxux

    tatxux Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kaç haftalık hamilesin canım...
     
  4. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  5. 19KasimBhr

    19KasimBhr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım 18+1 17 haftalıkken netken neden bu hafta tık yokki:uhm:
     
  6. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  7. EU2

    EU2 Guest

    Bende 17 +2 günlüğüm ama ben hissetmiyorum sen tam 17 haftada mı hissetin?merak ettim ben neden hissetmiyoum acaba neyse ki yarın dr a gideceğim inş bişey yoktur geçen hafta dr gittiğim de herşey normal bi sıkıntı yok demişti.Cinsiyeti kesinleştirmek için çağırdı beni bunu da soracağım inş.Bence bizim ilk gebelik o yüzden tam anlamıyoruz ben öğle düşünüyorum dr a da gitmişsin merak etme bence...
     
  8. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  9. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.101
    Beğenildi:
    13
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    baharcım aynı şeyi bende yaşadım halada yaşıyorum.18 haftalıkken hissetmiştim ilk hareketlerini.ama arada 2-3 gün hiç hissetmiyorum sonra hafif bi seyirme oluyor,oda saniyelik bekliyorum devamı gelmiyor.yani bi iki hafta önce daha güçlü hareketlerini hissetmiştim ama şimdi neredeyse yok denecek kadar az bi iki gündür.sitede sordum sağolsun bi kaç kişi cevap yazmış ve normal olduğunu söylemişler.ama insan yinede endişe ediyor.sanırım sende benim gibi ilk bebeğin kaybetmiştin yanlışmı hatırlıyorum.
     
  10. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  11. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben seyirme şeklinde hissediyorum..Aklınıza kötü birşey getirmeyin ne olur..Daha ilerki haftalarda hop hop hoplatıcak bizi bebişlerimiz...
     
  12. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  13. tosbaa8

    tosbaa8 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.093
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım çok normal bende 15. haftadan beri hissediyorum, ama en güçlü hareketleri hissederiz..
    mesela 2 gün hissetmediğim oluyo bende hemen dr'a giderdim ama artık alıştım.
    bebişin en güçlü vuruşlarını hissediyoruz ama aslında onlar yerlerinde kıpır kıpırlar:))

    geçen hafta çok korktum, amniyosentez oldum ilk gün bebişimin hareketlei vardı sonraki iki gün hissedemedim bugun dr'a gidecektm ki patır patır burdayım dedi bebişim:))
     
  14. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  15. 19KasimBhr

    19KasimBhr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    evet canım benimde ilk bebeğim ölmüştü belki de o yüzden bu kadar tedirginizdir, geçen hafta kıpır kıpır resmen fokurduyordu karnım ama şimdi sadece seyrime oluyor eşimden habersiz gittim birde doktora o çok kızıyor ultrasona fazla girmemi istemiyor.Dünde çantamdan evrak çıkartırken faturasını görmüş hastaneninkafamçokkarıştı sordu bana ne diyeceğim merak ettim gitttim dedim..Artık hissetmek istiyorum yaa o bana bir destek olmuştu..Şimdi hareketler yokken çok yalnız hissediyorum kendimi.....:nazar::KK46::nazar:
     
  16. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  17. 19KasimBhr

    19KasimBhr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    seyrimelerde öyle sürekli değil akşamları ama bugün hiç birşey hissetmedim..
     
  18. 10 Mart 2008
    Konu Sahibi : 19KasimBhr
  19. 19KasimBhr

    19KasimBhr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım ya senin karnın büyüdü mü?bana karnım ufalmış gibi geliyor ayyyy artık iyice paranoyak oldum ben ya herşeyden birşey çıkarıyorummm Bebeğim sağlıkla doğ alıyım kucağımada rahat ediyimmmm yaakafamçokkarıştı

    rabbim hepimize bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin..:nazar: