Bebeğinde terleme sorunu olan varmi ???

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve hale_ tarafından 19 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : hale_
  1. hale_

    hale_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2007
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Sevgili anneler benim ada isminde dünyalar tatlısı oğlumun, uyurken ve özellikle emerken baş çevresi su gibi oluyor yani aşırı terliyor .doktorumuzun da bundan haberi var ve bi problem olmadığını söylüyor.acaba aranızda bizim gibi aynı durumu yasayanlar varmı??? hergün d vitaminimizi ve demir ılacımızı da alıyoruz ama bi türlü terlemenin sebebini çözemiyoruz. Paylaşımlarınız ve önerileriniz olursa cok sevinirim .bursa dan sevgiler.....
     
  2. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : hale_
  3. myflowers

    myflowers biroyana birbuyana salla Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.542
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    tabıkı bu normal emerken cok yorulurb bebekler ve sıcakta termlemesı cok cok normal hem terleyen bebek saglıklıdır dıye bılıyorum bıde cocugun yatakt uyurken terlemesı cokta garıp gelmese gerek canım kendını dusun cok donup dursan veya sureklı bı skeıdle durgugun zamn sen buyuk ınsalar bıle nasıl terlıyo problem yok canımmm kafanı takma rabbım oglunu sana bızımkılerıde bıze bagıslasınnn saglıkla buyut evladını
     
  4. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : hale_
  5. BenAyKizim

    BenAyKizim anneyim ben!!!! Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.442
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    canım benim kızımda emerken acayip terliyo.sular seller gibi.yeğenim de öyleydi.normal bişey kafa:sm_cool:ya takma
     
  6. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : hale_
  7. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    ter bezleri çalışmadığından tüm ısıyı kafayla dengeliyorlarmış , benimki de su gibi oluyor bir de doktorumuz burun tıkanıklığından olabilir burnuna serum fizyolojik damlat dedi
     
  8. 20 Eylül 2008
    Konu Sahibi : hale_
  9. batuhanim

    batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.348
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    benim oglumda cok terlerdi
    gerci simdi 1 yasinda ama yine terliyo sicagi fazla sevmiyo kazak felan bizde giyilmiyo yani :))