bebeğinin kafası terleyen varmı

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve startuba tarafından 3 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  1. startuba

    startuba bir varmışş bir yokmuşş Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    126
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim oğluşumun kafası cok terliyor özellikle meme
    emerken boncuk boncuk saçlarıda çok öğle bere
    örtmuyorum evde çok sıcak değil hazımsızlıktan
    oluyo diye duydum ama her bebekde bu oluyormu
    yoksa benim bebişde sindirim sorunumu var :KK46:
     
  2. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  3. aslihanxx

    aslihanxx Canım oğlum Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim bebeğiminde sadece kafası terliyor. sırtı falan kup kuru ama kafası çok ıslak oluyor
     
  4. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  5. estel

    estel Guest

    benim oğlumunda ayaklar terliyo :))

    kafası hem emip hem gaz çıkarmaya çalışrken terliyo..
     
  6. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  7. XSXEKERXIXM

    XSXEKERXIXM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım herkesin bebegi özellikle emerken çok terliyor
     
  8. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  9. menekxsxe 44

    menekxsxe 44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    359
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    benim oğullarımımnda kafaları terliyor. erkek çocukların kafaları terlermiş.
     
  10. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  11. vahide1204

    vahide1204 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.358
    Beğenildi:
    870
    Ödül Puanları:
    188
    ben de doktora sordum emerken çok terliyo demir eksikliğinden mi diye.öyle okumuştum çünkü.hayat zor olcak o kadar dedi esprili bi şekilde.normalmiş yani.:1rolleyes:
     
  12. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  13. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benimde oğlumun terliyo
    kızım normal
     
  14. 3 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  15. Strawberry_83

    Strawberry_83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.356
    Beğenildi:
    1.395
    Ödül Puanları:
    163
    benim oğluşumda emerken terliyo kafası
    normal sanırım kolumuzla temas ediyor başları dolayısıyla da terliyorlar
     
  16. 4 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  17. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    benim kızımda terliyo,ben banyodan sonra elimi pudralayıp kafasına sürüyorum.bi süre terlemiyo böylece.
     
  18. 4 Şubat 2009
    Konu Sahibi : startuba
  19. PirayeHira

    PirayeHira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.316
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benimkininde kafası terliyo,senin yöntemin iyiymiş darkçım bende uygulıyım