bebeğinin kalbi duran varmı

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve portakalçiçexgxi tarafından 7 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  1. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kıslar bebeğinin kalbi duran varmı hissettiniz mi yoksa kanama falan oldumu bununla ilgili aydınlatırsanız sevinirim
     
  2. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  3. SodaLemon

    SodaLemon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2006
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    canım problemmi var bebeğinle ilgili...:sm_confused:
     
  4. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  5. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    canım o şanssız kişilerden biride benim.11 haftalık diye gittim ama 9 haftalıkken kalbi durmuş.hiç kanama falan yoktu.ama tam o güne denk gelen bi kasık ağrım olmuştu.bi dk. sürdü beni rahatsız etmişti hatta ince bi sızı gibiydi sağ kasığımda, elimi koydum üstüne.sonra geçti hiç önemsemedim hamilelik bu olur diye.ama muhtemelen o zaman kalbi durmuştu.çünkü doktorum iki hafta önce durmuş demişti ve tam o güne denk geliyordu.birde benim son iki hafta gerçektende tüm hamilelik belirtilerim bitmişti.kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum resmen hamilelik öncesi gibiydim.ve hep söylüyordum anneme inşallah bişey olmamıştır diye.kanamam falan olamadığı için rahattım ama bebeğin kalbinin durmasından çok korkuyordum nedense.okuduğumda sanki benim başıma gelmiş gibi üzülürdüm.ve sonunda benimde başıma geldi.
     
  6. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  7. fakelove

    fakelove Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.664
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    portakal çiçeği ordamısın ne oldu
     
  8. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  9. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benim kasık agrım coktu kasık agrım birden kesildi doktoruma gittim beeğime bakıldı bişey yoktu bulantın devam ettiği sürece korkma biterse hemen gel dedi dün cok ani hareket ettim bulantım kesildi birden kasıgımda agrı olustu içimden bi sese bebeğimden koptugumu söyledi tabi bu yalnızca bi his ama cok duydugum için kalp durmasını cok korktum
     
  10. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  11. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım allah sabır versin suan ne durumdasın hamişmisin cok geçmiş olsun allah tekrarını yasatmasın inan buruldum
     
  12. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  13. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    burdayım canım yukarıda yazdım ya dünden beri tuhaf bi his var içimde sadece
     
  14. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  15. fakelove

    fakelove Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.664
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    portakal çiçeği sohbet bölümüne gelsene canım
     
  16. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  17. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    canım sakın kendine bu günleri zehir etme.sen elinden gelen dikkati özeni göster gerisi allaha kalmış.zaten olacağı varsa engelleyemezsin.mümkün olduğunca kafanı rahat tut bu tür şeyleri aklına getirmemeye çalış.ye iç eğlen keyfine bak.ne güzel bak hamile kalabilmişsin bunun tadını çıkar canım.
     
  18. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : portakalçiçexgxi
  19. portakalçiçexgxi

    portakalçiçexgxi cooookkkk sevecen Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    sagolsın canım arkadasım ama istem dısı üzüntülü ve stresli günlerde geçiriyorum ilk gebeliğimi duydugumdada dıs gebelik şüphesi üzerine cok durulmustu bu benim bayagı hassaslastırdı simdi heran bi sorun cıkacak gibi geliyo bu nasıl anlasılır onu cok merak ediyordum