bebeğiniz hiç koltuktan,yataktan yere düştü mü?

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve gorkem06 tarafından 3 Mart 2010 başlatılmıştır.

    3 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  1. gorkem06

    gorkem06 dumadumadum Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    dün gece pat ! diye bir sesle sıçradım bebegim yerdeydi =( hiç hatırlamıyorum emzirmek için kalkmıışım kucagımda uyuyakalmışım.kucagımdan kaymış, iki de dönünce çekyattan düşmüş. birşey olmaz değil mi kızlar? vicdan azabından ölüyorum:1no2:
     
  2. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  3. melisdeniz

    melisdeniz ıkı erkek annesı :) Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    20.224
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    a.s.aahhh canım çok geçmiş olsun...inşaalh olmaz..korkma
     
  4. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  5. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    geçmiş olsun kızımda 4aylıkken 3dklık uyumamla düşmüş sabahlıyodum hergece gaz sancısından bi,anlık gaflettle düşmesiyle eşimle kalfdırmamız bir oldu şükür bişi olmamıştı bende çok aglamıştıum bişi olur die melekler koruyomuş onları
     
  6. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  7. hayaletorka

    hayaletorka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    geçmiş olsun kızlar dikket etmek ve düştükten sonra takip etmek lazım uyutmamak yada kusma falan varmı die bakmak alzım ilk 24 saat .
     
  8. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  9. deryadeniz8380

    deryadeniz8380 Oğlum EGE abi oluyor Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    464
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    korkma canım birşey olmaz hemen hemen her bebek düşüyor bizimde başımıza gelmişti 4 ay civarı çok tehlikeli dikkat istiyor ama bi anlık insanın gözünden kaçabilir 24 saat fışkırır tarzda kusma veya gözde kayma boyunda sekme olmamışsa tehlike yokmuş garanti olsun diye 72 saatide gözlemleyin diyorlar gelmiş geçmiş olsun bir daha olmaz inşallah.
     
  10. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  11. boncuklar

    boncuklar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    693
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım hıç korkma bebışlerımızı melekler koruyor.benım de kızım düştü kahroldum ama hıçbısey olmadı.içini ferah tut canım bızde bebişlerımızde allaha emanetız
     
  12. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  13. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Merak etmeyin bebeklerin büyük çoğunluğu düşer küçükken. yine de takip edin kusma, sürekli uyku hali varsa kontrol ettirmekte fayda var.
     
  14. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : gorkem06
  15. gorkem06

    gorkem06 dumadumadum Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Şükürler olsun, göz kayması ya da kusma veya sürekli uyku hali yok... sağolun arkadaşlar.. :sinifsinif: moral verdiniz...