bebeğinize sarılın... (demesi kolay)

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve esther tarafından 13 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    13 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  1. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bi dergide bebeğinize sarılın okşayın diyo. ben de sarılmak istiyorum ama ne zaman kucağıma alsam oğlum bana saldırıyo. kafa atıyo. ağaçkakan gibi kafayı sallayıp meme arıyo. şöyle sakin duramıyo. babasında hiç kımıldamadan huzurla duruyo. sizde de mi öyle oluyo acaba? aç olsa da tok olsa da oğlum kucağıma alınca hep emmek istiyo sanırım. 1,5 aylık daha.
     
  2. 13 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  3. demircool

    demircool kişisel rütbeymiş hıh Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.409
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım küçük bebekler öyle sanırım benim ki de 2 aylık tam ama o bile hala kucama alınca kafasını vuruyo omuzlarıma ve yüzünü sürtüyo.ama bazen de sakin oluyo o zaman alıp sıkıca sarılıp konusuyorum onunla ki hem kucama almam onun cok hosuna gidiyor
     
  4. 13 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  5. betxuxl19

    betxuxl19 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.056
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    sen de bebeğini dürüm gibi sar.penye bir battaniyeyle.ellerini de içine kat sarıl doyasıya!!!
     
  6. 13 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  7. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    benim cadı da öyle bi ağız tadıyla sevemiyorum hemen meme arıyo vermezsemde yıkıyo ortalığı..
     
  8. 13 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  9. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    kokunu alip tanidigi icin heycandan yapiyodur annesi ana kokusu bi baska onlar herseyi hisseder o meleklerin duyusu bambaska hircin gibi görünebilir ama heycanlaniyodur dedigim gibi
    allahim saglikla sihatle büyütmeyi nasip etsin insallah canim:nazar:
     
  10. 13 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  11. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    ay bak böyle düşüünce içim titredi bian kıyamam ben ona yaa...
     
  12. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  13. SAPHIRA

    SAPHIRA Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    11.726
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    198
    benim kuzum 5 aylık oldu :nazar: hala arada sırada kafa atıyor ama ben tecrübe ettiğim için artık temkinliyim tabi :))yine de geçenlerde oyun oynarken bir kafa attı,benim bile canım yandı onu düşünemiyorum :KK43:(nasıl ağladı yavrum ya :KK43:( üstelik çok ağlayan bi bebek değildir.yüzünü üstüme başıma,yüzüme sürtmeyi çok seviyor.sanırım burnu kaşınıyor :))çünkü eliylede burnun kaşıyor.son haftalarda eliyle yüzümü mıncıklama başladı.sadece bana değil o anda kim denk gelirse ona yapıyor.ha tabi bir de çok güzel saç yoluyor :)) valla ben çok güzel sarılıyorum,hatta içime sokasım geliyor.bazen kendimden korkuyorum,ısırıcam filan diye :))
     
  14. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  15. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    benim cadım büyüdükçe sinirlenmeyi öğrendi şimdi istediği bişeyi yapmıyım kafa atıyo ve çok sert vuruyor korkuyorum birşey olacak diye
     
  16. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  17. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    1 bucuk aylik hemi masallah, demek ki SIKILmaya gelmiyor benim kuzular gibi, aglasin bi sey olmaz benimkiler de oyle ben genede yaparim operim koklarm onlari !!!
     
  18. 14 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esther
  19. rapunzel26

    rapunzel26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bızım kısı de oyle babasında çok akıllı bır oğlan bana gelıyor sankı kıtlıktan çıkmış.ama az daha sabret bıraz daha buyudumu ıstedığın gıbı hırpalana bılıyorlar